NOD 1 - 15 augustus 2010 DEEL 2!!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jessie80, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Bah Lydia, das niet leuk!
    Als ze dan vindt dat je later moet bellen, had ze ook wel even kunnen zeggen dat ze met vakantie zou gaan.
    Nou ja, hopelijk kan deze dokter je verder helpen!

Steffie, succes met je brouwsel en eet smakelijk hopelijk!

Hier vanmiddag eens even over internet gesurft op zoek naar een leuk, betaalbaar bungalowpark in Drenthe voor een weekendje weg in oktober met z'n tweetjes. We hebben vorig jaar besloten dat één keer per jaar te doen, met z'n tweeën weg. Heerlijk uitslapen, lang tafelen in een restaurant, dingen die je met een kleine niet kunt doen. Heb er nu al zin in!

Verder een stuk gefietst, straks even wat soep opwarmen, lekker makkelijk vandaag.

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh lekker marry :) , ff chillen met zn 2en !
    en iets gevonden al ?

3. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    inderdaad lekker marry, wij hebben dat ook eens geprobeerd maar het is nu gewoon 1 keer per jaar een hele dag voor ons twee. Ik was zo erg....kon ze niet missen hahaha. Die ene dag gaat dan nog maar 2 nachten was echt een ramp

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    balen meis :(

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden
    Hoe is het hier?
    Ben niet meer online geweest...was gisteren bij mijn moeder

Maar ik ben vandaag ongie geworden!...

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dus ik ga helaas naar 1-15 september...

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Balen bloemmm
    En heel veel succes deze ronde!

8. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hopelijk helpt die je wat beter verder!vervelend als mensen niet doen wat ze afspreken he?..of gewoon op vakantie gaan..;) nou ja, je moet maar zo denken, het balletje is aan het rollen!

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jij ook meid en hopelijk knap je snel weer wat op!

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    he balen meis... toch iedere keer weer hoop voor je... knuff!

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    pfff..hier een koos-energie-loos.... niet best vandaag.. riep iets te hard gisteren dat de kwaaltjes de afgelopen dagen minder werden...there back!! ;) ach...voor een goed doel! ben alleen wel blij dat mijn man nog thuis is met vakantie om onze zoon te vermaken.. wil allemaal stoeien en gek doen.. heb ik nou net zin in...;)

verder lijkt het hier herfstig! harde wind en donkere wolken! heb maar wat opgeruimd boven.. de kasten doorgespit en twee vuilniszakken met kleding voor het goede doel gevuld... weer een goede daad en de kast is weer netjes!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ook balen :(

13. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Balen Senna, op naar september!

14. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    senna balen zeg pff.

Het eten was lekker. Vond ik toch zout en zoet gecombineerd. De kleinste at 3 bordjes leeg wat goed is voor zijn doen. Onze meid is een hele moeilijke eter maar heeft toch ook een paar happen gehad. De oudste vond het niks, is dol op gewoon hollandse pot en manlief hetzelfde. Ach het was het proberen en voor af en toe wil ik het nog wel eens maken.

Verder dag 37 van de cyclus en nog steeds niks te bekennen. Vind het maar vervelend en erger me er dan ook behoorlijk aan vandaag. Had diaree ineens en is weer net zo snel gestopt. Vreemd lijf. Naja er zit toch niks anders op dan af blijven wachten en 1 x per week een test te doen....

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Bah.. balen! :( Knuffel voor jou..

16. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

hey dames wat denken jullie

beetje raar maar ff overleg met jullie.

morgen zal mijn eisprong zijn. ovutest was bijna posi.

wij hebben di/do/vrijdag avond geknutseld.
    vanmorgen (zondag) ook. nog meer knutselen straks of wachten op morgen ivm eisprong dus miss te laat.

@ senna wat balen meissie :( dikke knuf

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ zomaar daar keken wij niet naar :) we knutselde eienlijk elke dag wel en soms wel 2x op een dag :) tot dat ik zeker wist mn ei voorbij te zijn

18. zomaar1986

hahah oke. dus dat word straks knutselen vriendlief had er zin ik. ik ook maar heb al mega spierpijn ;);) hahah

morgen zal al te laat zijn ivm eisprong en hele dag werken

19. zomaar1986

maar zal zo nog een ovutets gaan doen. vanmorgen heel licht. even later bijna net zo donker als controle streep en wie weet wat ie nu doet.

20. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    zomaar: Ik zou zeggen als jullie beiden zin hebben gewoon doen. Je kent het gezegde toch: Niet geschoten is altijd mis hahahahahaha Sorry melig ;)

Deel Deze Pagina