Och het is een feit dat dit topic niet echt meer geldt en Lindanna je moet je echt niet schuldig voelen als je liever bij de april mama's gaat meebabbelen. Vind dat zelfs heel normaal. Ik ben gewoon een pechvogel haha. Denk dat ik me ook eens ga inlezen in de 16 aug Nod's misschien dat ik daarbij hoor en anders kom ik vanzelf ook naar de April mama's Nog steeds geen bloed nl. Maar heb weinig zin weer geld uit te geven voor een test al is het wel erug moeilijk. Zitten toch weer 3 dagen tussen maja
Het is zeker niet dat ik liever daar wil babbelen. Ik denk dat ik het nog niet zo leuk vind om hier weg te gaan omdat ik met jullie zoveel gedeeld heb.. En dat vind ik moeilijk.. Ik weet "alles" van jullie en jullie weten "alles" van mij. Snap je.. Met de dames van april moet ik weer helemaal opnieuw beginnen, maar dat komt wel goed hoor en blijf degene die doorgaan gewoon volgen... Bij mij zaten tussen de negatieve test en de nieuwe positieve test 4 dagen.... Ik vind het wel knap dat je het niet doet hoor... Maar ach als je 2v5 koopt en je doet er morgenochtend 1 dan zit je ook op 4 dagen. Is die weer vaag dan kun je altijd nog wachten met de 2e.. Niet dan???? Maar ik probeer je verder helemaal niet over te halen hoor. Lijkt maar zo... Hihi
Hallo, Hier nog steeds erg misselijk Heb een paar slokjes thee op en een beschuitje en een crackertje, maar telkens komt het er weer bijna uit Zal straks wel vragen of mannetje wilt kijken voor zo'n polsbandje, ik hoop dat dat helpt!
Ik hoop het ook voor je. En anders zou ik voor die pilletjes gaan hoor. Dit is ook niets... Knuffel (wel zachtjes)
Laine dat is echt goed vervelend! Heb je al iets gevraagd aan de HA? Het is echt niet nodig steeds misselijk te blijven meid ze hebben daar echt goede middeltjes voor. Knuffelt ook even heel zachtjes. Lindanna, ja het is moeilijk maar zit nu even niet zo breed. Dus de neiging te gaan kopen is ook niet echt aanwezig. Weet 5 euro is niet veel maar wel als het nog geen duidelijkheid geeft. Ik wacht gewoon eind van de week af. Dan is het wel erg ver overtijd lijkt me. (niet dat 9 dagen niet al belachelijk is maar goed)
Hi meiden, ik wacht nog op mijn nod, maar ben zo benieuwd hoe het de dames van de eerste helft augustus is vergaan. Veel roze?
lol een aantal zwanger sommige met lichte streep en toch ongi geworden...en ik wacht nog steeds op ongi of posi test. Lief dat je even komt kijken!!
Ja dat had ik ook. Moest echt kiezen, nog een test of wat anders kopen, ik heb toen voor de test gekozen (maar vooral omdat ik wist dat ik gister weer geld ging krijgen op mijn verjaardag.) Klote geld... Altijd te kort van... Of eigenlijk te veel maand. Hihi... En kan er ook niet zo goed mee om gaan. Man dus wel heel goed en dat scheelt wel...
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff wil iemand mijn ongi wegblazen???????? 'k wil verder ....
ik juist wel man minder hahaha. Maar is altijd opletten zeker met vier kids. Je weet nooit of eentje ziek wordt of iets nodig heeft. Is altijd rekenen hier. Soms zeeeeeer vervelend
o echt waar...wat fijn!!!! dacht gisteren dat het minder was tot bijna weg ...maar nu is het er weer....duurt bijna een week man.....
Is echt vervelend he. Ik heb het normaal ook een dag of zes achter elkaar. Zo balen. Hoop dat je jezelf niet te beroerd voelt erdoor...blaast nog wat harder
Ja dat zal in Belgie wel anders zijn dan hier... Moet je daar zelf de ziekenhuis en dokters kosten betalen? Gelukkig is er bij jullie dan ook iemand die er wel mee om kan gaan... Ik word er altijd eigenwijs van als man begint te zeuren. Dan denk ik, dat moet mij toch ook lukken. Nou ga even wat bestellen op internet. Denk dat ik maar vast een positiebroek ga uitzoeken, want nu zitten mijn broeken 's avonds echt veel te strak....
komt ook door die lekkere chocoladetaart!!!! YUM YUM..... jaaaa daar zeg je wat....wat zou ik het super vinden om weer zwangerschapskleding uit te zoeken, vond het altijd errug leuk om er lekker leuk bij te lopen met mijn mega dikke buik....was ook al heel snel iets te zien bij mij.....
Dat zou ook nog wel eens kunnen. Heb vandaag alweer stuk op. had gewoon een taart over. Helft van visite gingen meteen aan de drank... Schoot lekker op. Eerste taart ook in hele kleine stukjes verdeeld zodat ik genoeg zou hebben. Grrrrr.... Ach ja nu lekker zelf opeten... Is heeel slecht, maar wel even lekker. (TOen ik hem ophad voelde ik me echt goor...) Ja leuk zwangerschapskleding uitzoeken. Kan alleen echt niets leuks vinden. Wil gewoon een spijkerbroek. Maar zie alleen maar skinny jeans. Heb ik niet bepaald het figuur voor, of broeken met van die hele brede omslagen onderaan. Zag op Wehkamp wel een mooie broek, maar die was alleen van de voorkant laag en zat geen band zegmaar bij... Lijkt mij wel fijn zo'n band die ik tot mijn kin kan optrekken. Weten jullie toevallig wat maat 46 in K-maat is??? Heb gegoogled, maar ik kan niets vinden... Ben namelijk ook nog eens klein, dus wil dan meteen maar een broek die me past, maar ken de maatvoeringen niet.. En kan geen tabel vinden.. Oke, ben beetje blond. Nu maar ff gezocht op maattabel K maat en ik heb het gevonden hoor. Je moet dan de helft nemen...
Dat schiet ook lekker op. Zie ik mooie broek hebben ze die niet in mijn K maat dus ik wil hem gewoon bestellen. Is ie ipv 39.95 gewoon 50.50.... Mijn zoektocht gaat verder....