Grrrrrrr!!! Heb mannetje laten bellen naar de huisartsenpost voor die zetpillen, willen ze geen recept uitschrijven!!! Heb vandaag niks kunnen eten en niks kunnen drinken en nog steeds komt er telkens iets uit, moet om de zoveel tijd weer wat ik ook doe Weet iemand iets???
motilium! kwam er steeds niet op maar motilium helpt redelijk goed en is zonder recept te verkrijgen.
Ja zit in een groen wit doosje. Als je slim bent pak je die je onder je tong moet laten smelten. Geloof iets van 4 euro dat het kost. IS vrij van recept en veilig tijdens de zwangerschap
Mijn vriendin zoekt het net op, op internet en daar staat dat het niet bekend is met de zwangerschap en dat je het alleen mag nemen als je het voorgeschreven krijgt. Waarom doen die dokters zoooo moeilijk!
weird....ik mocht het hier gewoon zo ophalen. zal het verschil be met nl dan wel zijn. was ook absoluut niet schadelijk....naja dan weet ik zo ook niks helaas sorry
Jeetje Liane.. nog steeds misselijk? Bij mij nog geen duivel te bekennen.. mischien morgen middag maar een testje halen tenzij ik dan ongie ben geworden. Hey Lydia, hoe gaat ie met jou dan?
ik zie het... zal maar eens september in de gaten gaan houden? hier is het prima! hard gewerkt vandaag en nu lekker met mannetje op de bank..morgen vrij en woensdag wordt mijn zoontje alweer 3! en met jou meis?
morgenochtend direct naar de ha!!! en voor nu lichte dingen... appelsap en wat fruit? kleine beetjes eten en drinken en vooral iets naast je bed voor als je net wakker bent! dat scheeld ook.. en morgen echt naar de ha!!
mooi meis ,ik zie de uitslag van de zaadtest, mooi dat het goed is! en fijn dat jij je goed voelt!! wanneer is je komende nod?
Ja beter, afgelopen week wel getwijfeld, nu wat meer rust in m'n lijf. Nu lekker slapen, welterusten!
hey meiden, ik ben ook weer ongesteld geworden, na 3 dagen overtijd, misschien toch een later eitje gehad dan...