@ Yaraah, balen! Dikkeknuf! @ Inge, mannetje heeft vanochtend naar de huisarts gebeld voor zetpillen en moest na 10 uur weer terug bellen, nu maar hopen dat ik iets krijg, net geprobeerd slokje water te drinken en moest gelijk weer spugen, dus al ruim 24 uur niks binnen gehouden
Hey meiden!!! Ik spring hier ff in... slaap slecht de laatste 2 dagen en dan ook drukke werk dag gisteren.. had de puf niet om mijn topics op zwp bij te lezen.. Hoe is het hier? en wat is het laatste nieuws 8)
Dat is niet goed hoor en ook niet voor de beeb.....je moet er op staan hoor, dat je wat krijgt..... iK DUIM VOOR JE.... anders laat je je mannetje toch sowieso die polsbandjes halen...als ze toch voor reisziekte is ....hoeft je mannetje toch niets te zeggen??
Dat heeft hij gistere geprobeerd maar toen zeiden ze dat je dat ook op recept kreeg! Stomme apotheek hier!!!
*rimar breekt in* Hee liane, wat ziet mijn oog ineens voorbij schieten, mag ik je weer feliciteren meid, wat harstikke leuk voor je. Hoe voel je je, hoe gaat het met je, zie dat er naar de apotheek gegaan moet worden voor je. Duim voor je dat dit goed mag gaan hoor, dikke knuffel voor jou *rimar breekt weer bijna uit*
wat een bullshit! sorry hoor maar hier liggen ze gewoon in het schap! wat een somme apotheek dan inderdaad!
Andere apotheek opzoeken er zijn er genoeg. Bij het kruidvat hebben ze ook vanalles tegen misselijkheid en als je daar de verantwoordelijke spreekt dan kunnen ze je vast vertellen wat je mag hebben tijdens de zwangerschap
Liane, idd zorg dat je wat krijgt hoor. als je helemaal niks binnen kunt houden MOETEN ze je gewoon wat geven vind ik. dalijk lig je nog in eht ziekenhuis met uitdroging zeg... pfffff hier ook hele dag misselijk, jippie maar niet echt. zie mezelf echt niet in de winkel werken zo. *dat is dan, kokhals, 13,95, kokhals, alstublieft*
ben jij misselijk geweest tijdens een van je zwschappen? wat hielp bij jou? wat doe je ook alweer voor werk? (sorry even nieuwsgierig)
Ja tijdens de zwangerschap van mijn meisje. De jongens nergens geen last van...echt nergens behalve pijnlijke borsten. Ik kreeg motilium van de HA van die smelttabletten. Verder nog iets maar kom werkelijk niet op de naam. Een rennie (normaal voor maagzuur maar goed) werkte ook wel eens en kan al helemaal geen kwaad. Ik ben tekstschrijfster. Vooral voor internetbedrijven maar ook wel eens voor andere bedrijven. Erg leuk om te doen en goed te combineren met de kinderen.
Hier ben ik weer eventjes..... Net weer geprobeerd een kopje thee en een beschuitje te eten, maar is er gelijk weer uit gekomen Ben al ruim 2 kilo kwijt..... De dokter heeft zetpillen voor geschreven als het goed is en die kunnen zo opgehaald worden. Mannetje gaat proberen vrij te krijgen voor vanmiddag en morgen en overmorgen Me meisje is bij me moeder en mis haar
Nou hopelijk helpen de zetpillen heel erg snel.... ONWIJS DIKKE HUG.......maar niet te hard zodat alles er weer uit komt hoor...... DUIM VOOR JE MEIS