Jaaa tot nu toe dit jaar het meest geluld en zeker in een halve maand..... Goed man... En dat ook nog eens in de vakantie....
Misschien wel juist in de vakantie.. Maar voorheen heb ik wel eens deel 3 meegemaakt hoor, dus het scheelt wel die halve maanden
Zo ben ik weer lijkt steeds duidelijker te worden... Morgen vroeg nog eens doen? Of weer 2 lange dagen wachten?
Morgen vroeg doen en nu foto plaatsen..... Ik weet dat ik niet het goeie advies geef, maar ik zou morgenochtend testen.....
Vandaag was niet met ochtendurine toch? Dan wellicht toch morgen en dan wel de eerste urine.. dus in jouw geval misschien 's nachts
man ziet het nu ook beiden! grr baterijen zitten in de lader dus foto wordt later geplaatst als ik het erop krijg. Zal dan wsl vannacht worden ja en vanavond niet teveel meer drinken. Menn voel me zo zwanger en toch die twijfel niet normaal sorry ego ego ego weet het
die dingen kennen toch echt geen indrooglijntjes of zo he? Vroeg het net aan mijn dochter van 5 (hoezo erg twijfelen) en die zegt mama is net een lichte potlood gekleurd (bij het kruis dan)
Thx liane ik krijg ook steeds meer hoop ga morgen ochtend of vannacht de volgende en laatste doen....is die weer zo vaag ga ik morgen vroeg bloedprikken...haleluja dat dat in BE kan en mag
Als mijn cyclus gewoon 28 dagen heeft (ben pas net gestopt met de pil dus geen idee hoe het op gang zal komen) maar dan is over 5 dagen mijn NOD. Hoe lang voor jullie NOD hadden jullie al positief getest?
hier spaghethi zijn de kids helemaal dol op en mijn ouders komen eten. Batterijen hangen aan de lader....
weet iemand trouwens waar ik foto's van zp-ers zwangerschapstesten kan zien? Vroeger was daar toch een lijst van