Lydia wat een geweldige foto! Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot het morgen is. Zal op vakantie ook een foto maken! Vivi wat vervelend dat je eerder ongesteld bent geworden! Echt balen! Een dikke knuffel! &Liane, ik duim (net als voor alle anderen die binnenkort gaan testen) op een positieve test!!!
hahahaha maar me mannetje heeft er helemaal geen verstand van die laat me zo 3 weken wachten met testen hij snapt helemaal niet hoe het werkt hahaha
ghe ghe .. hmm je kan ze gaan halen en jezelf dwingen dat je pas morgen ochtend test waar zit je in je cyclus ?
Spannend!! Ik ga voor je duimen Hier vanmorgen ook weer wat licht misselijk! Nou ook na het eten weer...
Haai Meiden, Ik ga morgen met vakantie, als ik nieuws heb laat ik het wel via Heitje weten. (als heitje dat tenminste wil ). Tot over een paar weken Liefs Johanna
@ Lydia aan het eind van me cyclus Maar ga morgenochtend pas testen, want moet veelste vaak plassen overdag.
Dat is echt klote, dat ze alles hebben lopen verbouwen En ik zou ook gewoon proberen om geld terug te krijgen!
Hee meiden, Zooo zie nu onderin dat er 11 leden aanwezig zijn... Pfff drukkkk... Gezellig,. Ooh Lydia wat ben je bruin.... Lekker hoor. Balen van het hotel en het eten en die nukkige egyptenaren... Hoop dat je je geld terugkrijgt. Vivi: Balen meid. Hoop dat het volgende ronde wel raak is.... Zal voor je duimen. Senna: Succes straks, stomme vraag. Denk dat ik het gemist heb, maar waarom ga je naar de Gyn???? @liane, ik zou man de testen laten halen. Kan je je ook niet verplassen en het te vroeg testen..... Hoewel eigenlijk mocht je vandaag van de politie toch?? @hier heb vandaag steken in mijn baarmoeder. En liezen. Ach ja ik zie het wel. Verder beetje misselijk, maar niet echt duidelijk. Wilde vanmorgen eigenlijk stiekem gaan testen, maar ik zat boven en heb de tests beneden liggen dus ik dacht ach laat maar. Goed he..... Hoop dat ik kan wachten tot morgen. Heerlijk uitgeslapen dus ben helemaal uitgerust. Eindelijk ook weer eens zonder pijn geslapen. Gister door fysio even flink gemasseerd aan onderrug en dat heeft echt super geholpen.... Nou ga nu aan het werk anders mag ik nooit meer even uitslapen van mijn baas..... Liefs