hoi heitjekarweitje, ik wacht nog maar eventjes, ik heb zondag nachtdienst en als ik dan niet ongi ben geworden dan ga ik maandag een test halen groetjes
Nee, wanneer heb je dat gezegd dan? Beter laat dan nooit, Suekes, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Hij is echt een knapperd! Geniet ervan!
Wat gaat het ineens hard hé... eerst praatte ze nog allemaal hier mee, en ineens zijn ze al bevallen..
ja ik zou het nu ook al wel willen hoor maar ookal is het dan positief ik ken mezelf dan blijf ik toch twijfelen hihi trouwens ff een vraagje ik zie bijna bij iedereen dingen onderaan staan zo'n banner en van alles waar ik niks van snap jij weet vast wel wat dat inhoud ofnie
Hoi dames, Zooo lunch zit er weer in. Verder eigenlijk niets te melden. Begin een beetje zenuwachtig te worden voor zondag. Heb een beetje raar gevoel over me.... Ik heb namelijk niet het idee dat ik MOET testen. Had ik vorige ronde wel. Heb het idee dat het helemaal niet nodig is. Niet omdat ik ongesteld moet worden, maar omdat het gewoon raak is. Snappen jullie het??? Raar hoor. Gevoel zegt dus dat het raak is verstand wil er nog niet helemaal aan. Nu dus maar even afwachten. Hebben jullie ook die stomme gevoelens? Dus dat je denkt/weet dat het echt zo is??? Namen. Man heeft jongensnaam al uitgekozen, ik heb meisjesnaam uitgekozen, man denkt er nog even over na. Weet nog niet of hij het leuk vindt..... Liefs
heb zelf al gebelt naar de assistente, geloof dat ze me een beetje zat word (engeltjesmilie) zn spreekuur liep uit dus...
Ahum Wat doe jij hier??? had ik je niet een trap onder de je hol gegeven?? AANT WERK JIJ .. Ik ben gedoucht Faith is gedoucht Jacob staat eronder. Ik ga even de afwas wegwerken scheelt dat vanavond weer
hum...heb de konijnenkooi verschoond (nieuw hooi erin) de kattenbak verschoond! De autostoel afgehaald en de hoes in de was gedaan...en de stoel (plastic) net buiten af gespoten...staat te drogen in de zon! Verder de stofzuiger zak leeg moeten halen...kwam erachter dat ie vol zat en geen nieuwe in huis! en daarna nog gestofzuigd.... de afwasmachine uit geruimd... is het nog niet genoeg moet alleen nog dweilen en de wc ff sopje geven! oh en eten maken.... maar dat kan over 2 uur ook nog wel..
klets je mee in mijn PCO topic, omdat jij ook overnieuw begint weer? Nieuwe start nieuwe ronde nieuwe kansen..nieuw begin!
Ja vorige keer ben ik gewoon gaan testen zonder gevoel.... Toen was het raak. Het gekke was zelfs dat nadat we klaar waren met het maken van deze frummel ik meteen dacht deze is raak. Hmmmm. Als ik nou eens zeker wist dat ik hierop kan vertrouwen, maar dat weet je pas achteraf. Stom hoor........ Liefs