spannend meis! ik weet het niet...herken het niet echt, heb het zelf errug koud 's avonds sinds ik zwanger ben...
zo weer bij....lekker gekletst hier weer! ik klets ook nog mee in het maart-mama's topic, nu hebben ze daar het idee bedacht om een ander gesloten forum te starten.... wat vinden jullie daar nou van? lijkt mij niets...moet ik én dat én zp bijhouden en ik heb bewust weer voor zp gekozen...
Ik vind dit al veel... Snap het doel daarvan ook niet zo goed. Mag niemand dan meer meelezen? Wat zou je daar wel kwijt kunnen wat je hier niet kwijt kan??? Raaarr
hmmz.. beetje minder indd.. maar ja als iedereen die daar meekletst heengaat is dat ookwel weer leuk ... de keus is aan jou
Mmm... al mijn dinnetjes kletsen hier ik vind die tweedeling in de maand niet leuk! Maar hier klets ik illegaal en tegen de tijd dat jullie voorbij je nod zijn dan zitten jullie alweer in de volgende maand.
BB dan klets je toch hier meis....je bent niet verplicht om daar te kletsen! Niet dat er daar veel gezegd word vind ik.....hier is veel hechter hahaha trouwens grote lezers onder jullie? Ik heb 3 dozen pocketromans en wat losse boeken...eigenlijk wil ik ze weggeven...de boeken tegen een klein prijsje....de pockets kan je zo op komen halen. Iemand interesse??
Je kan zelf ook een banner maken bij banners hier bovenin. Die kan je in je handtekening plakken Bijna alle banners hier staan voor de cyclus die diegene heeft. Ik bijv zit nu op dag 16 en 3dpo staat voor 3 dagen na eisprong.
Halloo! Was ik weer ff.... wou ff laten weten dat ik superveel zin heb in morgen Ga met een paar vriendinnetjes en mn zus naar een Beach festival ( 's avonds) en T-spoon komt daar ook. Die heb ik al in geen jaren meer gezien en was vroeger echt superfan! Word echt vrolijk van die liedjes en kan de oppepper goed gebruiken YouTube - T-Spoon - Smiling Keep on smiling
Whahaha zit hier helemaal met een big smile door al die oude liedjes van hun..... en ik zit nog wel op mn werk...oepss
Leuk!!! Smilling was tot kort mijn ringtone. Nu is dat Jan Wayne-Because the night. Blijft leuk de muziek van eerder Keep on smilling!!!
Wat een mooi moppie! Heb ook helemaal dubbel gelegen om die slappe lach filmpjes van je op Hyves, geweldig!
Oh gelukkig dat je je weer wat beter voelt! Buikie gaat supergoed! Maar ik ga niet te vroeg juichen...eerst maar ff nog een weekie afwachten en geen koorts krijgen. Ik ga daar in ieder geval niet meer vanuit! En zoals je kon lezen heb ik erge zin in morgen
Paar dagen terug hier gepost...en volgens mij heeft niemand erop gereageerd...of misschien pb'tjes gestuurd? Misschien kan jij dat ook beter doen (als je dat wilt natuurlijk) want hier zal ze niet meelezen ben ik bang... Het was nog een heel gedoe met inleiden en alles....kleintje zat veeeel te lekker bij mams