@ sjudith ah bha kl*te zeg als er dinsdag nog niet is gaan ze dan verhogen of breken ze de ronde af of?
Heej en als ze dan niet gegroeid zijn, wat gaat er dan gebeuren? s6 meid! sorry las net al dat je geen idee had, zover lees ik dan weer niet sterkte
@ ilse nou idd t is echt niet cool zeg zometeen nog even drank halen voor vanaaf, lekker langzaam slenteren in de koele winkel
@ musty in de winkels in het heerlijk koel...ik zei al voor de gein we kunnen hier de stoelen we neerzetten, drank en hapjes genoeg haha
VIERDE? ...haha, neen ik moet nog aan de eerste beginnen! En ik ben 34, laat he? Ik voel me ook nog helemaal geen 34..haha. Mijn man en ik zijn al lang samen, maar hadden nog allerlei dingen waar we druk mee waren. Daarbij komt dat ik gezien heb bij mijn zussen hoe kinderen je kunnen opslokken. Maar nu dus wel heeeelemaal aan toe, dus gaan binnenkort die oude cellen van mij maar eens wakker schudden..
Mijn ongi zit op dag 4 en nu redelijk heftig, maar goed te hebben. De laatste tijd ben ik ook weer erg op de klok. Ik heb een lange cyclus, de laatste tijd 34 dagen, maar ik kan er wel erg goed op rekenen. Ik voel mijn ovulatie ook vaak precies op de juiste dag dus dat is wel lekker. Ik denk nog 2/3 dagen ongi en dan Praxissen maar Mijn NOD is nu 10 aug. Midden in mijn vakantie...lets see. Succes allemaal! Ook met de warmte, bleh zit de hele dag binnen want daar is het nog enigzins uit te houden.
Zo dames, ik kom ook even met jullie mee kletsen! Ben vandaag helaas ongesteld geworden.. Dus op naar de volgende ronde!
na 4 dagen hevig vloeien en krampen en al dacht ik tot de middag dat ongi bijna weg was, kom ik op de wc verlies ik nog een berg troep inene manlief is de eerste lading spullen naar schoonmoeder aan t brengen gaat een intressante avond worden ik en schoonmama klikken niet inzoverre we doen normaal en af en toe op de koffie maar nu manliefs zusje van 14 die wilt dr vriendje voorstellen aan mn man (ze heeft geen contact met haar vader en zie manlief daar beetje voor aan) dat wordt feest.... gelukkig lekker met de kleine altijd goeie afleiding en t zonnetje in huis, en een fles wijn voor mezelf vond dat dat nu wel eens mocht
Ik heb me nod ook op vakantie...maar eerst me ei op vakantie...dat wordt niks, met warm weer dat weet ik wel
Oh dan heb jij het beter met je schoonmoeder dan ik ik zie me schoonfam alleen met verjaardag verder niet...bellen nooit komen nooit langs en sem is niks voor hun:x S6 en veel plezier...
ah bha dat is niet eerlijk zeg.... nee mn schoonmoeder is alang blij van dr 5 kinderen (1 overleden) zijn wij enige met een uk van de oudste 2 hoeft ze het niet te verwachten die kiezen bewust voor geen kinderen en de jongste is net 14
oke dat scheelt... maar in onze verkeringstijd vond ze mij al niet goed genoeg...mannetje heeft het toen ook uit moeten maken, maar kon dat niet aan...is toen met mij en me ouders(woonde nog thuis) meegeweest op vakantie...klikte zoo goed dat hij is gebleven is alleen nog naar huis geweest om zijn spullen te halen, maar hij had altijd al problemen met zijn ouders... hij is daar het zwarte schaap zeg maar... en ik dus ook...op verjaardagen en dergelijke moet manlief drinken halen voor mij, niemand anders die het doet... ik word altijd volledig genegeerd...niemand die tegen me praat...maar ach alles went