Hee dames, Alles goed hier?? Hier wel. Net per ongeluk een test gedaan. Sensitest. Heeel licht streepje. Krijg hem niet op de foto want batterij is leeg. Geloof hem pas als het streepje echt duidelijk is anders niet, maar een beetje hoop geeft dit wel..... Spannend...... Ga verder pfaffs kijken moest het ff kwijt. Terwijl ik dit typ is het ook al weer afgelopen.... EDIT: tjees wat heb ik een lelijke banner zeg.. Ongelofelijk. Zal er morgen wat aan doen...
HGT??? hahaha sammie, ja ik weet het ineens....schaam me diep.... hehe. Ga kleine op bed leggen, en daarna de afwas nog ff inruimen. WC doen we morgen wel.... Heb nu... De konijnenkooi schoon. De kattenbak schoon. De prullenbak schoon. De plasticprullenbak schoon. De vloer gezuigd en gedweild. De achter tafel ontrommeld....en ff opgepoetst. Het dressoir ontrommeld (het oppervlak dan) en opgepoetst. De kinderstoel schoon gemaakt. De autostoel schoon gemaakt. De tuin geveegd. De kelderkast opgeruimd. De wc ff snel gedaan, morgen wel soppen. De was 2 keer aan gezet hahaha. En tussendoor, kind eten drinken en knuffelen en spelen....en mezelf doen...en dan ook nog ZPen!! pfff ben kapot...maar voel me wel voldaan hahaha.
Jaaa echt hoor. Zat ineens urine in een bakje en voor ik het wist viel de dipstick erin en toen had ik de test gedaan.......
@antares: Goed om te lezen dat je je helemaal happy voelt.... Je bent er nog druk door geweest ook nog. Jeee hee. Ik mag morgen nog... Bleegghh
Zo Miran wat was jij vlijtig zeg!!! Dat krijg ik op de hele (slechte) week nog niet gedaan hahahaha. maarja als je eenmaal bezig bent, voel je je wel lekker daarna he. manlief had mega lekker ruikende aardbeitjes meegebracht dus ik zit nu te smullen van 1 broodje met aardbeien (2 halve broodjes) en 1 broodje met hampunt (nieuwe verslaving) Jummie
Dag NODers zitten jullie ook lekker Popstars te kijken? Misschien dat ik zo ook wel per ongeluk een predictor test ga doen, maar misschien ook wel niet, want het kan eigenlijk nog niet... mm ..voelde vanmorgen korte, hevige steekjes rondom mn baarmoeder en later de dag weer. Maybe zegt t iets..of niet Maar weer Popstars kijken dan maar haha
die van mij hoor ik ook (nog) niet hoor maar kan me voorstellen dat als je testen in huis hebt, de verleiding moeilijk te weerstaan is. ik weiger te testen voor 3 dagen overtijd....
zou m meteen proberen eruit te halen ... zijn rotvlekken. hier toch popstars aangezet.. dacht dat dat morgen kwam maar niet dus .. x
Ik kijk hollands got talent! Nog 8 uurtjes Me gevoel zegt helemaal zwanger, maar wil daar niet aan stel je voor dat ik het verkeerd heb!
kijken wij ook. laat je het me weten rond 6:00 ben om kwart voor 7 op weg na me werk. dus mega benieuwd nu weiger ik weer te reageren