Ooja ik zal nog een foto maken, zal ik straks even doen Normaal vind ik het helemaal niet zo erg om alleen te zijn ofzo, hij is wel vaker weg. Maar nu mis ik hem echt heel erg kan wel janken We hebben het gistere zooo leuk gehad met ze 3tjes! Waar dit vandaan komt echt geen idee? misschien toch de hormonen, maar al zo snel?
Joh ik heb dat al terwijl ik nog niet eens zwanger ben... Of iig niet zeker weet of ik zwanger ben. Dus kan maar zo...... Gelukkig heb je ons om tegen te lullen....
yehhh mn lieve Tibbe opgehaald ! hijs nu aant jagen op onze parkiet ! zoals beloofd n foto hij sliep wel heerlijk in de auto Bekijk bijlage 90263
Hier een heftige dag met aan beide kanten tranen... bij mij kwam alles eruiit wat ik niet wist dat mij goed dwars zat.. van mijn BI tot mijn 2e vmk.. en dan hubbie weer om mij... nu hopen dat het vooruit gaat want klussen deze ronde ging niet zoals gehoopt.. Als ik vooruit plan zet FF mijn ei op dag 17 maar mijn eisprong temp is wel heel anders deze maand.. Maar ik had vanmiddag ineens erg veel eggwhite afscheiding en heb nu beste krampen rechts.. erger dan de afgelopen dagen.. dus mssn nog vanaaf een laatste poging... Mijn dochtertje's kamer is wel af: Helen's Art
nou helen dat klinkt niet zo best... wel goed dat het eruit komt anders kropt het zich alleen maar verder op .. vind het wel echt een GEWELDIG ! kamertje ! vooral die roze schildering en dat grote vlak met al die kleurtjes !!! echt gaaf !!
Hier maar ff wat extra zw testen besteld Vanmiddag weer een ovu testje gedaan en weer een 2de streepje! @lydia Wat een schatje!
Hee hoest nou?? Huis schoon???? Zag op hyves dat je het hele huis maar onderhanden hebt genomen..... Slaat de B12 al een beetje aan??? Liefs