Oh ok, dat komt me zeker bekend voor, een loopoor, had er voorheen altijd last van... En ik ben ook half doof aan de rechterkant En ik vond het zo irritant en frustrerend... Bij mij hebben ze achter het oor (rechter oor) helemaal opengesneden en naar voren geklapt, en toen hebben ze met een klein stofzuigertje (zo noemde dokter dat) helemaal schoongemaakt, en ze hebben nog wat gedaan, maar wat weet ik niet En daarna weer oor terug en dichtgehecht Het enige waar ik nou nog van heb is, dat mijn oren teveel oorsmeer aanmaken...maar dat vind ik beter als een loopoor En ik ben nog steeds half doof aan de rechterkant...dat was na de operatie wel weer goed, ik hoorde ineens van alles Maar nou heb ik er wel weer last van Hopelijk ben je er straks helemaal vanaf! Heel veel succes morgen Je moet er al vroeg zijn las ik
Ik krijg hetzelfde Alleen word bij mij nog de trommelvlies verstevigd, en de gehoorbeen vast gezet (wat dus zelden voorkomt het laatste). Hopelijk doen ze het bij mij wel goed, want het is het enige redelijk horende oor nog. Ben links doof en op dit moment rechts slechthorend door de loopoor. Had je veel last van je oor ná de operatie?
Ehm moet ik ff heel goed nadenken hoor... Nee volgens mij niet zo heel erg, ik voelde wel wat maar dat was alles En had vooral last van het verband wat er achter zat... Had jij ook altijd gaatjes in je trommelvlies? En las net je berichtje over het overgeven...daar had ik toen wel veel last van, maar dat kwam door de narcose
Bij mij is rechts het slechte oor, half doof, en links word ook al minder Maar ik moet om de zoveel (2 a 3) maanden mijn oren laten uitspuiten, en dan hoor ik weer veel, en dan zakt dat ook weer weg... Ze zullen het vast wel goed doen! Ga voor je duimen!
Het is net of ik mijn eigen berichtjes lees Alleen heb ik de laatste jaren geen gaatjes meer gehad in mijn trommelvlies.. Wel apart zelfde naam en zelfde oorproblemen...
Shit wat jammer van die nega test Knuf! En misschien over een paar dagen wel een mooie test voor jou!
Leuk Walibi! En durfde je overal in? Misschien is er wat verschoven in je schouder? Helpt het als je met je arm 'zwiert', dus rondjes draait? Misschien dat het dan wat losser wordt? Kan anders ook een verrekt spiertje zijn? Dan zou ik goed rust ermee houden.
Hihi ja dus...stoer hoor! Arrrrgh ja die muggen! Ik was vanmorgen om half 6 nog op muggenjacht..pff probeer dan maar eens goed te kijken als je ogen helemaal dichtgeplakt zitten...maar hij moet dan dood! Gelukkig kon ik hem na een kwartiertje vinden en heb ik hem geroosterd met mn allerbeste aankoop ooit: de elektronische vliegenmepper!
Een ex-roker hier...ben 22 augustus alweer 2 jaar gestopt. Zo ineens out of the blue cold turkey. Dus ik kan je wel supporten als je dat wilt?
Haha duh! Natuurlijk vergeet je dat niet! Hoop dat deze dag snel om is voor je...des te eerder ben je er vanaf!
Begrijpelijk meid! Ik heb dat ook heel vaak gehad... maar de laatste keer met de laparoscopie kreeg ik al tijdens de narcose een anti-misselijkheidsspuit en die hielp echt! Kreeg je die ook altijd al? Zo nee, erom vragen!
Oke dan heb ik nu alvast een hele goeie gedachte voor je waar je de komende 2 weken over na kunt denken: Een roker rookt alleen maar om zich te voelen als een niet-roker.... Met andere woorden: Ik voel me nu altijd alsof ik net gerookt heb...helemaal voldaan!
Ga nu al hard zitten denken. Ga echt over 2 weken stoppen, want dan heb ik vakantie en zit ik niet tussen mijn rokende collega's. Dan heb ik 3 weken om er aan te wennen dus dat komt dan wel goed.