hmmmmm lekker beg.... had geen honger....nu wel hahaha...toch nog maar een boterhammetje erbij doen. Trouwens, kleine meis geen drinken gegeven...en net was de boterham helemaaal weg!!!! opperdepop!! hahaha, dus het werkt wel....hopelijk zo doorgaan totdat ze weer 4 boterhammen per dag eet!!
Zo, ik heb mijn werk weer af.... denk dat het tijd is voor een bezoekje aan de kapper! Nice! (als het tenminste niet te druk is daar...) Fijne dag meiden, vond het leuk dat de oude garde weer ff kwam kijken!
Whahah! Was je goed in Duits? Oh ja HAllo! ben er weer... kleine zit naast mij in kinderstoel! Ubbbber schattig gewoon! kijk maar... TRouwens, mijn moeder had afgelopen weekeind een leuk goedkoop speeltje voor haar bedacht... bakpapier. Geweldig spul! Kraak zo lekker en is niet scherp aan de randjes. hihi
@ Heitje, help me eraan herinneren, dan zin ik m de volgende keer voor je. hihi En veel plezier bij de kapper! @ oude garde, ja was gezellig ff zo kleppen. Knffels allemaal! @ Hier is er een nu ondertussen haar box aan het verbouwen....
ze zouden komen bloedprikken vandaag bij mij thuis en zouden na 10:00 komen, is het heel gek als ik de dokter nu bel en dan zeg dat ze nog niet zijn geweest?!
heb net gebeld en ze hadden nog me adres van bijna 3 jaar terug.....!!! dus ga straks er maar heen met me vriendin ofzo als ze mee wilt. MEE is geweest, en ze wilt me helpen met de brieven enz. maar moet ik eerst een verklaring van de dokter op papier hebben, maar heb donderdag een afspraak bij de dokter dus dat moet goed komen.
ze hebben dus bij 39 aangebeld en ik woon op 38! zo zie je maar weer hoe moeilijk iedereen het vind om dat ene getalletje te veranderen!!! Grrrrr!!!!