NOD 1 - 15 augustus 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Jaaaaa :x
    En dan telkens geeriteerd naar mij doen, toen ik zo ziek was en vaak moest bellen! :x

Gelukkig me vriendin hier en die brengt me zo even en kan ik als nog bloed laten prikken :)

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!!!

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    vanaf mobiel... Testing 1...2... Doet ie het? Zo ja dan ben ik heel erg boel veel blij want dan kan ik voortaan ook met mn mobiel reageren! Hij deed t eerst niet maar heb nu een instelling veranderd! :D Zo en nu ga ik echt naar de kapper! X

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey dondersteen!!! dank je!!! hoe is het met je kleine meisje?

5. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    oooooooooooooo me beste vriendin is hier en vind het zooooooo moeilijk om me mond dicht te houden :(

6. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    It works it works, Houston we've made a connection.

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    MEE is een overheidsgesubsidieerde instelling die mensen ondersteund bij het leven met een beperking... werk zelf veel met ze samen, aangezien ik in de verstandelijk gehandicapten zorg werk als leidinggevende...;) ze kunnen je ook helpen bij het aanvragen van indicaties voor lichamelijke beperkingen etc..teven thuisondersteuning bij opvoeding van kinderen en nog veel meer!

8. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    phoe...kan me voorstellen dat je er inmiddels wel zat van bent zeg!

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    aaahh... wat een lekker skeetie zeg!!!:D

10. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Dat is een betere verwoording dan die van mij! :D ik ben daar niet zo goed in, dankjewel!

Nu moet ik nog kijken of ik bij de vitras iets kan lenen, een vervoersmiddel maar volgens mij hebben ze dat niet, jaa een rolstoel maar die heb ik al...

11. vlieger

vlieger Lid

28 jul 2010
    50
    0
    0
    Randstad
    Hallo allemaal, ik vlieg weer eens langs. Ik zie dat felicitaties in orde zijn voor Sanne85- gefeliciteerd, meid! Nog meer + testjes al?

Ik moet nog even wachten- NOD is maandag (de 9e), maar manlief is komende week weg dus testen pas als hij terug is op zondag.

Ik heb altijd zo veel symptomen in de laatste week- heeft gewoon met hormonen te maken (niet puur verzinsels- heb ze ook gehad in de maanden dat manlief weg was tijdens de "belangrijke" dagen, dus waar ik zeker wist dat ik niet zwanger kon zijn). Misselijk, moe, afwezig. Zo frustrerend!

Ik hoop toch zo op een (+) je deze keer...

12. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    *is blij dat dinnetje weer blij is!!*:D

13. vlieger

vlieger Lid

28 jul 2010
    50
    0
    0
    Randstad
    He, mijn tikker loopt niet meer mee. Dat zou dus DPO 9 moeten zijn. Even kijken of het lukt om dat te veranderen.

14. vlieger

vlieger Lid

28 jul 2010
    50
    0
    0
    Randstad
    heitjekarweitje, had vorige week je verhaal een beetje meegekregen. Jeetje, ik kan me voorstellen dat je een dipje had, heftig allemaal. Fijn dat je weer wat op aarde bent.

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    mee eens miran! en.. misschien vervelend, maar de tip die ik ik je wil geven..(kijk maar wat je er mee doet) is..ga de strijd niet aan! je wint het niet met als resultaat een gefrustreerd kind en een nog gefrustreerder moeder... meid.. maak het voor haar klaar en laat haar zelf kiezen of en wat ze eet,... daarna alleen belonen als ze iets eet... negeren als ze niet eet... klinkt simpel, maar ik weet helaas uit eigen ervaring (zowel door werk als pedagoog als met mijn eigen zoon) dat het werkt... natuurlijk altijd goed om medische aspecten uit te sluiten.. als er niets aan de hand is gaat ze vanzel eten!

stekte meis en een knuff want ik weet hoe graag je als moeder wilt zien dat je kleine probleemloos eet!

16. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hier ook een || .

Wat balen zeg dat je die symptomen altijd hebt. Misschien als je ze niet hebt dat je dan zwanger bent. Of extra er bij???? Kan me voorstellen dat je daar trouwens niet op zit te wachten nog meer kwalen erbij....

Knuf

17. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Heb mijn NOD op 13 augustus (vrijdag de 13de dat belooft ;)). Zitten in eerste ronde en ben echt benieuwd. Bij ons zoontje was het eerste ronde raak, nu denk ik dat de kans klein is dat we bij de 2de ook zoveel geluk zouden hebben :)
    Denk wel precies vanalles te voelen, maar wat ik hier allemaal lees zijn er veel vrouwen die door hun lichaam misleid worden, dus zal er maar niet teveel bij stilstaan zeker... :)

18. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    oo..fijn dat je tactiek werkt!! super!!

19. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ach ja.. het is mijn werk..;) hahah.. hopelijk helpen ze je goed verder!!

20. vlieger

vlieger Lid

28 jul 2010
    50
    0
    0
    Randstad
    Gefeliciteerd! Wat leuk om van meiden te horen waar het goed gaat! Wanneer bel je eigenlijk om en afspraak te maken voor de echo? Ik weet dat dat pas bij week 8/9 is, maar kun je vast een afspraak maken (ik zie mezelf met || nog in m'n hand al bellen.... ;))

Ja, dat was een gezellige verassing bij stoppen met de pil. 10 jaar lang nergens last van, daarvoor ook niet, wist ik veel dat ik blijkbaar waanzinnige PMS heb. Vond manlief ook gezellig- niet, dus.

Deel Deze Pagina