NOD 1 - 15 augustus 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Ik hoop het ook :)

Weet jij toevallig wat ze allemaal uitlenen bij de Vitras? (misschien heet het bij anders)

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ben nu aatn werk en lees vanaaf terug maar zag dat je zwanger bent lindanna !!! GEFELICITEERD!!

tot vanaaf

3. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Heb al een afspraak staan voor een echo op 19 augustus. Scheelt dat ik bij de gyn onder controle moet dus krijg ik alles lekker vroeg. Heb vanmorgen meteen ha en gyn gebeld, ivm mijn schildklier. Moet ook meteen bloedprikken. Als waardes niet goed zijn kan ik namelijk makkelijk een miskraam krijgen en daar zit ik niet op te wachten.

Ja fijn he... Ik had het ook de eerste maand gestopt met de pil. Pffff. Man dacht dat ik gek geworden was. Deze maand trouwens ook heel erg last van moodswings gehad, maar die waren normaal er ook dus ik zocht er ff niets achter. Bleek dat ik toch zwanger was/ben. Heb wel minder kwalen dan normaal nu voor de zwangerschap. Werd gister ook pas misselijk, normaal altijd wel weekje van te voren al.

4. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Thanx. Ja tot vanavond. Hoop dat ik het vol hou. Ben nu al zooo moe... Moet nog uur werken en dan boodschappen, koken, pakketjes maken voor Luckey en Heit en die dan weer posten en daar meteen een pakketje ophalen....

Liefs

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Wat een geklets weer hihi.
    leuk dat de oude garde elkaar toch weer opzoekt he!!!
    Cool dat via zo'n forum toch hechte vriendschappen kunnen ontstaan.

Ik zie het pakje wel komen Miran, thanx

Verder heb ik met zoonlief papier machee (??) gemaakt.
    Volgende week verven... heeft hij toch een leuk persoonlijk kadootje voor opa en omas feestje

6. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Leeukkk lekker kliederen. Kan niet wachten totdat wij ook zulke dingen kunnen gaan doen....

7. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ik meld me ook aan. (begrijp het nog niet helemaal maar komt vanzelf wel haha)
    Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is. Ik was 1 juli ongesteld geworden, maar halverwege mijn cylcus gestopt met de pil en als vervolg daarop dus 15 juli weer ongesteld geworden. De dagen daarvoor (die wellicht mijn vruchtbare dagen waren) wel "geklust".

Ik weet niet of mijn NOD nu 29 juli was, of 14 augustus.. Spannend dus..

Heb wel aantal symptomen maar ben bang dat het komt omdat ik er zo veel mee bezig ben!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    welkom!!

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    nee, dat weet ik dan weer niet...;) ik zit in de hulpverlening, maar niet in de thuiszorg etc... weten ze vast bij de MEE wel!

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat een leuk idee zeg!! wat heeft ie ervan gemaakt?

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    welkom! en spannend he?..;)

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jippie! Gefeliciteerd!

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    That's life.. maakt niet uit hoor! Ik geef het weinig kans, deze maand nog een ronde.. ik hoop nog een eitje in augustus.. dat zou al een vooruitgang zijn.. al moet ik vooralsnog eerst echt ongi worden.. het blijft bij bruin.. heb ik nog nooit gehad. Maar ja, temp zegt genoeg!

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Thanks!
    Goede tekst in je handtekening! Dat het je maar snel veel moois gaat brengen, die open eileiders :)

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    En dan moet je nog mij vragen tijdelijk de andere kant op te kijken :p

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Fijn dat het vruchtwater al meer was dan de vorige keer..!

17. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    morgen al naar de kapper vriendin van ons gaat me knippen :) scheelt een ritje Nederland wist tot vandaag niet eens dat ze thuiskapster was haha en dat na 2 jaren regelmatig bij elkaar over de vloer komen hoe erg.

Maar goed ga evengoed vrijdag even naar NL voor boodschappen en dan neem ik de testjes mee...Heb ineens zo een zin in alcoholvrij bier drink ik never nooit maar nu staat het voor mijn neus zaliggg

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    En heitje zakt nog verder weg in haar zp-verslaving :p

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Welkom!
    Om je NOD te bepalen.. ben je echt ongi geweest op 15 juli, of was dat veel minder, niet helderrood, dan kan het namelijk ook rond je eisprong zijn geweest en was je NOD 29 juli. Maar als je echt ongi was zou ik uitgaan van 14 augustus.. Succes!

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hallo girlss...

jessie , ahh balen .. :( ... dat was niet de afspraak he ;) ... hier mn temp weer 36.7 .. echt hoog wordtie niet ... vaag .
    mn buik was me de hele dag toch opgezet !! phoeee niet fijn ..

lindaanna echt super man !! en nu ook meteen n mooie banner ;) ghe ghe
    vang ook nog snel wat HCG van sanne mee .. ( als dat niet allemaal op is ;) )

hier echt misselijk vanochtend met opstaan ... pff wil niks denken , word ik dadelijk weer kei teleurgesteld..

dondersteen wat een scheetje :D !

mamamars , nog niks ... oehhhh !!

yehh go heitje op je mobiel :D , en naar de kapper geweesT ?

Ghurabaa welkom ;) !

Deel Deze Pagina