ja heb 30 juni posi ovutest gehad vandaar dat ik daar 14 dgn bij op geteld heb...en omdat het de eerste ronde is weet ik nog niet hoe en wat me lichaam van plan is met me...
Ik herken je verhaal helemaal, ik had precies hetzelfde 10 jaar geleden. Toen kwamen ze er achter dat mijn schildklier te langzaam werkte. Echt helemaal gek werd ik ervan, en moeeeee niet normaal, daarnaast kwam ik in een jaar 30 kilo aan en in de jaren daarna nog wat er bij totdat ik goed ingesteld was. Het duurde dus even voordat het goed zat, maar toen het goed zat was het meteen een groot verschil met hoe het was. Sindsdien weet ik precies wanner hij te langzaam of te snel werkt. Ik zou iig naar de internist gaan zodat hij meteen de dosering kan verhogen. Huisartsen (is mijn ervaring) doen er behoorlijk lang over om je op de juiste medicatie te krijgen. Ik hoop niet dat het epilepsie is, maar goed als je dat hebt valt daar ook weer mee te leven toch?? Bedoel leuk is anders, maar er zijn veel ergere dingen denk ik altijd maar als ik weer wat raars heb.... liefs
Hoi meiden, @sjudith klote man. Hopen dat ze snel groeien en je weer er voor kunt gaan. @ilse goed je best doen op vakantie, wil je niet meer zien als je terug komt. Tenzij we samen naar de april moeders gaan natuurlijk...... @hier weinig te vertellen. Geen gekke dingen, nu wachten op ei en dan weer wachten tot 1 aug om te testen geloof ik. Of eigenlijk hoop ik. Vanavond maar eens beginnen met ovu testjes. Kijken of ik mijn ei daarmee kan spotten...... Liefs
@nieuwe natuurlijk heel erg welkom. Gezellig, maar jammer voor een aantal en spannend voor de nieuwe Liefs
goeiemorgen iedereen... mannetje heeft na de ongi om de dag zin in sex pfff vermoeiend met het warme weer, wel lekker hahaha vant weekend ergens de ei dus de zaadjes zijn al ingewerkt, als ze hun werk dan ook nog ffies doen hahahah huis al weer schoon, zo na vriendin haar knippen en genieten van me vrije dag en morgen... hebben jullie ook steeds koppijn van? en ben zelfs continu beroerd zal wel door ei komen
Was trouwens wel grappig. Stond van de week in de badkamer. Geen idee wat ik aan het doen was, maar ik zat een beetje te mijmeren en eerder zei ik altijd hij als ik over de toekomstige baby aan het mijmeren was, maar nu dacht ik ineens zij. Kreeg ik gisteravond mijn nieuwe pendel van Zuurtje en en zij zegt een meisje. Hihi grappig. ..... Zou het wel leuk vinden.
oeh spannend!!! hey meid fijn dat je man lekker zin heeft om te klussen! Wist je dat je manszaadjes al een reis gehad hebben van 90dg voordat ze bij jou terrecht komen...! Lang he? let's hope! daar heb je helemaal gelijk in! sterkte meid! Ja maar helaas wordt ik ook ongi in de vakantie dat is minder, maar ja niks aan te doen, of nou ja misschien wel maar ja of dat lukt is de vraag
hey ladies ik ben hier ook maar gekomen Na de licht posi test vrijdag en uber lichte posi test op NOD en nu negatief vermoed ik een vmk. dus dan wel goed dat mijn hcg minder wordt.. nu duimen dat ik zo snel mogelijk ongi word.. kan ik weer verder
ja dat wel, maar was leuker geweest als je naar een mama clubje kon gaan! Hoop dat je nieuwe ronde snel begint!
balen parr, mja tis niet anders. word aangeraden pas op nod te testen he? maar je kunt zelfs met een zwangerschaptest je ei spotten. heb dit namelijk zelf al 2x gehad met een sensitest en een kruidvat vorig jaar. heb der een ovutest naast gelegt en bij de HA geweest. laat de ongi maar komen dan zou ik zeggen kun je door ik twijfel hier om ovutesten te bestellen maar als we om de dag klussen heeft dit idd weinig zin. al wat van senna bekend, ze is ongi maar meende iets te lezen over de HA hier de tuin ff netjes maken en de auto uitzuigen heerlijk hondenharen pffff.... tis heerlijk weer zon schijnt maar heerlijk.
hier na de ongi alleen met flagen misselijk word niet vrolijk van en heerlijk die stomme steekjes rechts in de buik weer... wanneer vertrek je en waar ga je heen? xxx
Zo daar ben ik ook weer Heb alleen niet terug gelezen *schaam* Maar ik ben vanmorgen na het werk bij de ha geweest en ze heeft een verwijsbrief gegeven Heb zopas gebeld naar de gyn en ik mag al komen op 30 juli En ben heel benieuwd!
Vertrek morgen rond 11 uur... op naar italie! Ga nu broodje eten,dit is mijn laatste zpdag Echt verslaafd hoor, maar op vakantie geen internet!