jij ook maar 1 keer geklust lees ik....ME TOO.....en dan nog 3 dgn voor EI....nou dan mogen het wel super zaadjes zijn en jij....ben blij te lezen, dat je weer goed hersteld... MEI lijkt me wel een mooie maand......vind je niet ???
ze is gelukkig blij voor me! maar vind het natuurlijk ook heel spannend en duimd dat alles goed blijft gaan, ik had haar gelijk gebeld toen ik wist dat ik miskraam zou krijgen, dus ze heeft het van dichtbij meegemaakt
Zo, ik ben weer bij Vanmiddag lekker naar de kapper geweest, de coupe de la Heit zit er weer goed in hoor! En..... mrHeitje en ik gaan spontaan 2 dagen naar de camping! Jippiedepoepie! Morgenochtend rond kw voor 10 vertrekken we richting Putten, naar de seizoensplek van schoonouders. Nice! En vrijdagochtend komen we weer thuis... De plannen: rosétje/biertje doen, relaxen, spelletjes spelen (niet alleen de dirty ones, ook rummikub! ), wandelen in de bossen, caféetje opzoeken/bios, naar de Apenheul en misschien nog ff shoppen in Apeldoorn! Het wordt alleen niet zo mooi weer dus we moeten de paraplu's niet vergeten... ach ik smelt niet van een beetje regen..vind het wel romantisch...de tikkende regen tegen het caravanraam..ghehe
Nou, mijn aanwezigheid was maar van korte duur, want ik heb vandaag dus m'n WOD (goeie term ) Ik ga er nu eventjes helemaal niet mee bezig zijn denk ik. Het blijft toch steeds in je achterhoofd spelen natuurlijk. Nu zie ik de positieve kant er maar van in: het weekend van 20 augustus zit ik op Lowlands en het zou wel pittig geweest zijn als ik daar bijvoorbeeld met erge misselijkheid en hevige vermoeidheid had gezeten. En de vaste club mensen met wie ik al jaren daarheen ga, die mij dan verbaasd aankijken als ik alleen maar colaatjes bestel enzo, hihi. Echt niet dat ik het al aan mensen wil vertellen als ik pas twee weken zwanger ben ofzo. Het was superleuk geweest als het raak was geweest en dan had ik die dingen ook wel voor lief genomen hoor (want ik was zeker wél naar Lowlands gegaan, dan maar wat vroeger m'n tentje in dan normaal enzo) maar ik merk dat ik me nu wel sneller over de tegenslag heen kan zetten, omdat er iets leuks tegenover staat. Sorry, heel verhaal, moest het even van me afschrijven denk ik. Ik zal heeeeeel hard duimen voor degenen voor wie er nog kans is en wil de roze namen hartelijk feliciteren! Kan iemand mijn naam op rood zetten misschien? Groetjes! San
Hele mooie maand! Daar gaan we écht voor!! We gaan dus tekeer als konijnen op vakantie, hihi!! Ja die ene keer dat we geklust hebben ging het ook nog es amper omdat het van binnen nog zo gevoelig was...dus zn pipi zat er ook maar half in...zaadjes moesten dus erg ver zwemmen!
Oh nou hartstikke fijn dat jij het nu ook aan haar kwij bent toch? Kan je er lekker over kletsen en fantaseren Hier duim ik ook voor je dat alles deze keer goed gaat, heb er vertrouwen in!
Balen van je ongi meid... Maar volkomen begrijpelijk hoor, dat je het ook weer van de positieve kant bekijkt, doe ik hier ook altijd! Als ik volgende week ongi word, staat daar weer tegenover dat ik op onze all-inclusive vakantie aan de 'gratis' cocktails enz kan, dat ik mag duiken als ik dat wil, dat ik valium mag nemen in het vliegtuig ter ontspanning én dat ik niet bang hoef te zijn daar voor als het misgaat...(medische zorg is op de Dom.rep geloof ik ook niet zo denderend). Dus dat bij elkaar opgeteld verzacht het al een hoop dat ik deze maand een soort van 'verkloot' heb! Ik zal je naam ff op rood zetten voor je
Haha ik zal het aan mrHeitje voorleggen...of een bezoekje aan ex-tante Mars misschien nog in ons drukke schema past Voor ons is het vanaf huis een 1 uur en kwartier rijden trouwens... haha en we wonen niet in Holwerd!