Ja inderdaad. Kan het me voorstellen. Ik had ook 2 dagen voor nod getest helemaal wit dus ik beetje balen, toen op nod... streepje en nu vandaag dus beter streepje. Dus ja snap je wel, maar iedereen is anders he. Misschien dat jij al voor NOD vet kleurt.
dit heb ik ook gehad.....na mijn ei....een steeds donker kleurende ovutest..op een gegeven moment al 5 dagen positief, wist niet wat ik ermee aan moest.....kreeg heel erge buikpijn, moest van de dokter testen en.......VETTE TWEEDE streep, daar kon ik niet omheen...... dus misschien een beetje raar, maar misschien toch een beetje afwachten en klussen is altijd goed he....niet geschoten is altijd MIS... HOOP VOOR EEN MOOIE ROZE KLEUR
Ben wel met vlagen misselijk en slaap slecht, en ben daarom ook moe En voor de rest wat krampen en steekjes
Joh doe lekker gewoon stiekem een test. Zeg je niets hier als hij negatief is. Als hij positief is moet je een foto posten.....
Ooohhhhh dat mag dan niet he.... Hihihihihi. Ja zou dan ook ff wachten ja. Anders blijft het steeds zo'n teleurstelling. Is ook niet goed voor je gemoedsrust.
ik zou gewoon als ik jou was met ovutesten blijven door testen heb je die nog in huis??? als die meer dan 2 dgn posi aan blijven geven is het misschien wel goed nieuws...... en zo kan je ook mooi in de gaten houden of je ei niet laat is.........
Had vorige week al zo'n 15 besteld, en eergister maar weer 20 besteld dus dat komt wel goed, blijf ook gewoon doortesten *kijkt ondertussen links en rechts voor de NOD-Politie*
Zat net bij de april mama's te lullen en daar was er ook 1 die een langzaamwerkende schildklier heeft. Was er mee naar de HA geweest en die had gezegd dat daar de langzame stijging van HCG vandaan komt. Dus dat zou bij mij ook weer wat verklaren. Dus komt allemaal weer goed. @senna; NOD politie kijkt niet naar ovu testen. Dus je kan gewoon doortesten hoor. LOL Waar we ons hier druk om maken he.... HIhi
Ha meiden, Heb maar met vlagen mee gekletst maar kom toch ff melden dat ik verhuisd ben naar het 16-31 augustus topic. Het mocht nog niet zo zijn. Meiden met een posi test gefeliciteerd!! Geniet ervan! En hopelijk kom ik heel weinig van jullie tegen in het volgende NOD topic omdat jullie mooie posi testjes krijgen. Liefs