Ja gelukkig wel. Zag het vanmorgen ff niet zo zitten, maar nu na vergelijking wel weer. Las ook dat het kan komen door schildklierziekte dus.... Zag je foto, echt compleet anders dan ik je had voorgesteld. Dacht dat je blond was met lang haar. Hmmm raar dat je een voorstelling maakt van alleen maar tekst.... Heb die van mij er ook bij gezet. Of nou ja dat ga ik nu doen....
@Sanne88, balen joh dat je je zo beroerd voeld! Maar het wordt steeds beter moet je maar denken. Positief blijven. @Lindanna, je tweede streepje is al donkerder hoor! Morgen vast weer iets. Zelf heb ik vakantie nu. Ben daarom niet zo veel op zp en red ik het ook echt niet om op alles te reageren met jullie geklets Maar probeer alles wel bij te houden. Volgende week gaan we voor 10 dagen weg. Wat heb ik daar zin in. Maar hoop wel dat het weer dan wat beter is. Vandaag is het zo bagger weer. Heb het ook de hele dag al koud..... En ik zit heerlijk op het wachtbankje. Nouja heerlijk. Het wachten duurt zo lang. Ik heb op het moment nog geen gevoel of het raak zou zijn of niet. Maarja, ik wacht wel af...... Dikke knuff voor iedereen!
Ooh lekker vakantie. Waar gaan jullie heen??? Wanneer is je nod?? Tijdens je vakantie of er net voor? Ja gelukkig is hij wel donkerder van kleur. Zat al beetje in de rats, maar dat hoeft dus niet....
Even een vraagje.. Er wordt toch gezegt dat je eisprong 14 dagen na je 1ste menstruatiedag plaats vind? Als ik dan een calculator invul om te kijken vanaf wanneer je kunt testen, krijg ik een andere ovulatiedag. Volgens de 14 dagen berekening had ik een eisprong op vrijdag 30/07. Volgens de calculator van ZP zou ik mijjn eisprong 01 augustus hebben gehad en volgens de calculator van sensitest.nl had ik mn eisprong maandag 2 augustus!!! Waar kan ik vanuit gaan?
de 1ste dag van je menstratie dus rood verlies (geen bruinverlies) van die dag moet je tellen. vaak 2 week later je ei. bij sommige personen iets eerder sommigen wat later. ligt er aan na hoeveel dagen je weer ongi bent geworden. van de calculator moet je niet precies uit gaan dat dit daadwerkelijk klopt
anyway vanmiddag ff wezen shoppen. 2 nieuwe tietenvangers en eindelijk een nieuwe broek. zelfs in de opruiming schrok me dood.
Pfoe, de eisprong is niet te zeggen hoelang die na je menstruatiedag is. Dat ligt aan je cyclus. Ik had de eerste ronde op dag 10 mijn eisprong. 2e ronde ook en nu had ik hem op dat 17 dus..... Je kan er dan weer wel beter vanuit gaan dat ongeveer 14 dagen na je ei je ongesteld wordt. Of liever niet natuurlijk.
Oooh lekker shoppen. heb gister nieuwe broek gekocht. Helemaal blij mee. En tietenvangers moet ik ook weer gaan kopen. Maar wacht ik nog ff mee... Grrtrrrrr, mag ik naar huis begint het hier te gieten... Schiet ook niet op zo.
ohh sammie ! dat klinkt echt niet goed nee ! en 2 maanden herstel tijd voor die verlamming .. mijn god zeg .. nou rustig aan meid !! , hoop dat je je snel beter voelt !! dikke kus/knuffel/enz ! yoehoe zomaar , lekker dan he ! als je gewoon vind wat je zoekt !! ( ik heb dat aaaltijd dan heb heb ik geen geld zie ik 10 dingen heb ik geld en ga ik ervoor zie ik niks ! ) hier : was vanochtend ( en savonds ook elke keer) echt misselijk ! , en heb meer (veel meer ) afschijding dan normaal maar wel wateriger niet dik ofso .. hmmzz.... want had net wel ongi buikpijn kreeg er spontaan tranen van in mn ogen omdat ik dacht dat deze ronde ookweer voorbij is ... hier mocht ik mooi n half uurtje eerder weg was lekker rustig
@Lindanna, wij gaan met vrienden, hun zoontje en onze twee honden 10 dagen naar Hellevoetsluis. Lekker aan zee, maar dan wel beter weer graag8) Mijn NOD is de 11e en de 10e gaan we weg. Als ik pech heb dus de helft van mijn vakantie ongi. Maar hoop dr niet op. Eneh, nieuwe broek gekocht?! Pas maar op, voor je t weet is ie te klein hihi3 @Zomaar, heerlijk is dat he shoppen in de uitverkoop! Ik heb vanmorgen 3 shirtjes gekocht op de markt voor maar 11 euro! Ben de laatste tijd erg aangekomen namelijk door stoppen met roken en stoppen met de pil. Maarja, moet er wat voor over hebben. @Lydia, Een hele hormonen-achtbaan in je lijf lees ik zo! Ik herken t heel goed wat je voelt. Vooral vorige maand, misselijk, buikpijn,hoofdpijn. Maar toen was het helaas niet raak. Probeer als ik het nu weer voel er niet te veel aandacht aan te schenken. Misschien dat het helpt. Maar jij bent bijna bij je NOD. Wel heel spannend dus. @ wat eten we vandaag? Dr is een topic hier onder de naam wat eten we vandaag. Ik vind het wel handig als ik weer eens inspiratieloos ben. Vandaag eet ik kabeljauwfilet met cherrytomaatjes, mozzarella en parmezaanskaas uit de oven. Ook van het wat eten we vandaag topic afgehaald. En t is bijna klaar dus ik ga zo lekker eten!
djuuzie , ja ik wil elke keer weer nergens aan denken maar das moeilijk ... oh eten klinkt indd niet zo standaard ! hier weet ik het nog niet ..
Zooo wij hebben lekker gegeten Ik zal trouwens opzoeken wat ik allemaal niet mag, want denk telkens dat ik dingen vergeet en dan durf ik sommige dingen weer niet te eten