Jeetje meis Wat klote dat je je zo klote voelt Hopelijk knap je snel weer wat op en kan je wat eten en drinken binnen houden! Hebben ze de gezichtszenuw met de operatie geraakt? En gaat dat vanzelf over? Dikke knuff!
Is die onderste de zw-test? Of een ovu-test van een ander merk? Ik heb het idee dat je echt je ei nu pas net gehad hebt.. hopelijk goed geklust? Maar dan dus niet NOD 8 augustus of wel?
De onderste (blauwe) is indd een zw test En mijn NOD is dus weer verschoven, dus we wachten af! pfffff Maar goed dat ik met de ovu testen begonnen ben
Mmh, hoe onbetrouwbaar zijn je witte bolletjes? Want daaruit zou ik denken bij het eerste of twee dipje, dus dan zit je nu net of nog geen week na je ei.. maar dan is het raar dat je ovu-test nog/al donkerder wordt, toch? Van wanneer is die bijna positieve ovu-test?
Sauna was heerlijk. Nu weer thuis, zo meteen koken en dan nog ff hobbyen vanavond. Jongste zusje weet nu ook dat we bezig zijn voor een kindje.. toch wel prettig om dat te delen!
haha ik ook maar lief (de maloot ! ) had de ramen zelf open staan !! ik rennend alle ramen dicht gemaakt !!
Sammy88.. sterkte meis hoop dat je je gauw beter voelt. Antares... de boeken zijn al binnen hoor!!!! Ging echt wel snel!!!!!