Hoi meiden, Ben ook even met jullie aan het meelezen! Wij gaan voor de 2e en zitten nu in de 1e ronde, weet nog niet helemaal hoe mijn cyclus is maar volgens mij heb ik mijn eisprong gehad! nu maar afwachten, verwacht er niks van want ben voor mijn zoontje ook iets langer dan 1.5 jaar bezig geweest! Maar hoop natuurlijk dat het nu iets sneller raak mag zijn! Dames die zwanger zijn, Gefeliciteerd! Liefs Jeluna
Ingeltje 8) beste dinnie ter wereld toen met mijn MA kwam zij hoogzwanger helemaal naar mij toe voor tranen, knuffels, lekker eten en films 8)
Luckey die crossa is die van jullie. Gave bak hoor.... Man is hoofdredacteur van auto en tuning. Niet verder vertellen hoor. Misschien ken je dat blad wel. Miss is die auto wel wat voor erin.. Dan is die crossa niet van jou?? Van wie dan wel....
ik heb geen auto van ons op hyves staan dus denk het niet.... wij hebben een renault laguna.. beetje getuned
Welkom! Als ik de komende uren niet meer reageer ben ik winkelen en hoop dat ik me tot morgen kan gaan inhouden Wat zouden jullie doen? Officiele nod is zaterdag dus
ahh hd al van Tink begrepen (uit reactie op een andere forum)dat Ingeltje het verteld had bij jullie ja.. ja dat was/ben ik.. Ikw as ook diegene die updates kwam brengen toen S ven in het zkh lag..
Ben trouwens erg nieuwsgierig hoe mijn luteale fase gaat zijn, voor de bevalling van mijn zoontje was die vaak maar 10 dagen, dus niet erg lang! Zijn hier nog meer meiden met korte luteale fase? Merk dat ik er alweer net zo veel mee bezig ben als toen! Had me voorgenomen gewoon rustig af te wachten maar is erg moeilijk als je er eenmaal voor gaat! Mama mars, zie dat jullie er ook direct weer voor gaan, en misschien zelfs al zwanger! Lees wel eens met jullie mee met mei mama's (had eerst een andere naam) Mijn zoontje is van 29 april
Heb net weer ff een ovu testje gedaan, en hij word neit echt lichter...hij is ong, hetzelfde gebleven! Zal zo de foto plaatsen!
als ik kijk hoe duidelijk mijn test was om 18.45 ben ik wel eens benieuwd hoe duidelijk mijn test gaat zijn met ochtendurine. hebben net nog 2 gekocht hihi. 1 "normale" en 1 van predictor met weken indicator