Sammie boh wat schrok ik van die foto zeg. hhi 2 hechtingen verloren... dus nu een gat of wat? bedoelde idd de clearblue... nou ja jullie snappen me toch wel he.. Even wat betreft het testen voor NOD: Als ik uitging van 29 dagen cyclus, zoals vorige maand, was 2 aug mijn NOD. Heb dus 2 dagen overtijd getest. Als ik uitging van 32 dagen cyclus (wat ik ook al had) had ik morgen mijn NOD, dus 2 dagen voor NOD getest. nou ja wat maakt het uit, de test knalde al wordt de streep nu wat lichter (op de 1e test) Misschien dat ik morgenvroeg nog een test extra doe, kan ook zijn dat ik wacht tot zondag......
@sammy, wat bij mijn rug snee hielp (lekker duidelijk) was calendula, had zelf zoiets van zal wel ja, maar toch geprobeerd, heelde heel snel en bijna geen jeuk. Misschien kun je dat eens proberen. @luckey, mijn eerste test is ook al bijna niet meer zichtbaar. Maar jij hoeft toch echt niet meer te testen hoor. Pfff wou dat ik zo'n knaller had zeg.... Maar snap het wel hoor. Die digitale lijkt mij het stoerst om te doen, maar durf nog niet zo goed. Ben bang dat ik daarop een niet zwanger krijg met lage hcg..... Die doe ik van het weekend nog....
Ja leuukkk en dan ook mee naar de april 2011 lijst??? Hier zullen ze straks denk ik niet meer zijn. Of we lullen stug door hier...
luckey ben je zwwanger! Oh die had ik gemist denk ik, Gefeliciteeeeeeeeeerd!! Andere trouwens ook hoor!
Jaaa wel vrolijkheid hoor. Maar leuk he... Jij dus 11 april uitgerekend. Dagje later dan mij. Vind het wel speciaal hoor, allemaal tegelijk ongeveer.... En hier helemaal speciaal omdat het precies 60 jaar geleden is dat mijn oma zwanger was van mijn vader
ben weer bang. net weer bloeddruppels verloren. iets donkerder nu.... zucht was het maar al maandag zeg... even ego maar erge dip hier
Meid geeft niets hoor. Jij mag zo ego zijn als je wil.... Hoop dat het weg gaat hoor.... Maar zoals meiden eerder al zeiden, het hoeft niets te betekenen..... Hoop dat het snel maandag voor je wordt. Dikke knuf.