WAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH Musty!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!! En Mars ook zo'n streepje......aaaahhhhh spannend!!!!!!!!!!!!!!!!
en musty ook????? Wahhh wat mis ik een hoop hier!! Gefeliciteerd meis! Morge kom ik streepjes turen!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaah helemaal het einde zeg!!!!!!!!!!!!!! oh ben zooooooooo blij voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!
voelen we samen niet..... blij moeten we net zijn joh hier soms nog de angst dat het rose echt bloed gaat worden... man wat ben ik blij als het maandag is...
dank u dank u... kan het nog niet geloven.... eerst een hartje zien dan pas kan ik hopelijk echt blij zijn
net sliert in wc... dacht dat ik gek werd. even vissen maar was een slijmsliert... zorgen maken of niet.... morgenvroeg weer een test doen......
Gefeliciteerd meid! Ik hoop dat deze beeb blijft plakken en de komende 8 maanden lekker blijft zitten om te groeien tot een gezond brusje!
gewoon lekker spuien meis! komt echt wel goed! Ik heb in het begin bij Kate 2x 2dgn gevloeid en moest een weekje op een echo wachten voor hartactiviteit en was een sterk kloppen hart tot hun verbazing (dat het zo krachtig en al te horen was bedoel ik)
nou ik denk niet dat ik nu zwanger bent maar pas eind van de maand word kreeg net pendel binnen van forumdinnie en zij komt uit met zwanger worden in Aug van een meis
laten we hopen dat ze gelijk krijgt he. antares had gelijk bij mij. ze kreeg het getal 6 door, kunnen jullie dat nog herinneren.... Nou dit is voor mij de 6e cyclus dat we bezig zijn. ga dlalijk maar strijken en hopen dat het bloed zo gering blijft.... hoop maandag een hartje te zien maar zal wel niet.....
lucky , ohja dat weet ik nog wel ! het getal 6 ! bij mij had ze ( of je antares ) dat het snel was.. maar das helaas niet zo