tja t is weer ni anders.. nu maar naar de doc! s kijken wat er mis is... ( of niet .. maar dan snap ik ni wrom t ZOO lang moet duren )
Getver!!! Maar ik heb dat ook gehad, zaterdag getest, in de avond wat slijmerig lichtrood bloedverlies, zondagochtend niks, smiddags net alsof ik een lichte menstruatie had, wist ook niet beter. Dit ging door tot dinsdag, met periodes. Daarna niks meer. En kijk naar mijn banner. Maar daar is je ongerustheid misschien niet mee weggenomen maar dan weet je even dat het ook zo kan. Bij mij was het een innestelingsbloeding.
zoof ben elke keer terug aan t lezen maar daarna ben ik alles weer kwijt @ sammie meis lees dat het niet lekker gaat met je knuffs
Thanx.... bij mij is het nu sinds 3 dagen dat ik af en toe iets rosigs verlies. Niet eens "echt" bloed en vandaag dan dat beetje slijm. nou ja ik ga maar gewoon afwachten en morgenvroeg wilden we toch al testen. wel heb ik een trekkerig gevoel in mijn hele buikstreek..... hoort niet bj de ongis die ik had dus vat ik op als goed teken