NOD 1 - 15 augustus 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    hoi Zomaar,

ben nog wel erg vermoeid, en me lichaam kan nog niet heel veel hebben, maar dat kan nog wel 2 jaar duren, en op dit moment heb ik zoiets van dan maar wat moeier, kan echt niet meer niks doen, ga er nu meer op uit, maar natuurlijk nog wel minder.

hoe gaat het met jou?

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heel veel s6 meid!
    wat ontzettend k*t lijkt me dat!
    Wat is er aan de hand met je dochter dan? s6

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    schuif gezellig aan!
    ps je komt me zo bekend voor maar weet niet meer van waar? :)
    hoe oud is jullie meisje?

4. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

idd maar je mag wel zwanger worden of de komende 2 jaar ook niet? pff wat een ellende zeg.

hier alles goed. jij ook in de klusperiode? haha ik ook

xx

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje wat klote, tja spoedbevalling hou je niet tegen, maar valt net rot samen
    pooh ben benieuwd donderdag hopelijk krijgt er gewoon 1 nog even een flinke groeispurt!

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    oef als t maar niet te erg word

7. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    jij komt me ook bekend voor, ik heb 5 maanden geleden heel intensief gZPt :p
    maar toen werd ik heel ziek, ziekte van pfeijfer waardoor ik ook een miskraam heb gekregen :(
    en daardoor kon ik hier bijna niet meer komen, kon het niet aan, en wist dat we niet aan een zwangerschap konden denken

8. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    @ Musty ons meisje is over 2,5 maand, 3 jaar oud

@ Zomaar, daar is niet veel bekend over...... de dokters weten het ook niet precies, maar eigelijk denken ze dat het nu niet meer erg is, dus het wel kan....

9. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

lekker voor gaan dus ;) en moeer dan wat je gevoeld heb, zo erg kan het vast niet worden :p met een beeje in je buikie ;)

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik denk sk omdat mn bloedwaarden 2 weken terug nog steeds te laag was, meds zijn wel opgehoogt maar heeft even tijd nodig om te gaan werken, nu is de medicatie dus zo minimaal opgehoogt (met 25 mg net als vorige maand en toen was mn waarde wel een o,1 gestegen:x)

en ik denk niet dat het samen hangt met de epileptie, voel dat altijd heel goed aan wanneer er een aanval komt ja of te nee. vaak rare hoofdpijn dan van tevoor en dat heb ik nu gewoon niet
    ja hoofdpijn van de clomid ;)

verder waren de reflexxen bloeddruk ed goed, als dat niet goed zou zijn zou het idd naar iets neurologisch verwijzen
    blegh volg je me nog? :)

:( leuk is anders ROZE is veel leuker ;)

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ ilse.... leuk heh die zpbisonkitverslavingikblijfaanmnbeeldplakken
    maarrre alle koffers enzo klaar :p en vergeet je ons niet in je achterbak erbij te proppen :D

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik herinner t me weer :) *schaam* van nod dus
    jeetje zeg wat vreselijk dat de zs daarom is misgegaan :(

hoe voel je je nu?

overigens mijn gebruikersnaam is gewijzigt vandaar ;)

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    kwarktaart gemaakt staat in de koeling en verse slagroom gemaakt
    yammie

ik duik effe de douche in

14. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Geeft niet hoor!
    Ik zag het aan je ondertekst, ook al is die volgens mij veranderd, maar het is altijd in me hoofd blijven zitten dat jullie een mooi kindje hebben gekregen na al die jaren :)

jaa vind het ook echt vreselijk en af en toe ben ik er ook erg verdrietig en boos over

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) we genieten volop en t wordt alleen maar leuker en leuker

hier helaas ook vlindertje erbij afgelopen ronde wat waarschijnlijk mn schildklier dus de oorzaak van was :x

maar t verlangen wordt steeds groter omdat we nu weten hoe geweldig het is (mssn in de pubertijd kom ik erop terug :p)
    en ik had me zo voorgenomen kalm te blijven en en en

ja kan me goed voorstellen (niet beledigend voor andere damens bedoelt) maar was het 'normaal' mis gegaan dan kan je nog denken oke de natuur doet het er zal toch iets niet goed hebben gezeten, maar als het door iets anders veroorzaakt wordt .....

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik ga echt effe douche tot zo :)

17. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    jaa idd die laatste zin klopt helemaal, ik denk dan telkens het kindje was gezond alles was goed en door die stomme ziekte..... :(
    en dan nog telkens van iedereen opmerkingen dat ik me aanstel, terwijl ik me kindje daardoor ben verloren :(

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Liane: Heftig hoor je verhaal. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!
    Hoe meer ik hier rondlees op ZP, hoe minder vanzelfsprekend (wat je denkt als je 18 bent ofzo..) het lijkt om 'gewoon' zwanger te worden. Ook in mn directe omgeving al een aantal vriendinnen en kennissen in de MMM. Niet voor niets wordt het een 'wondertje' genoemd!!

Wie kan me helpen met ovutesten??? Ik heb ze al thuis liggen, ik wil morgen beginnen. Kan ik gewoon testen als ik van mn werk thuis kom (rond 18.00 uur)? Ik las dat je het beste 's middags, rond 12 uur, kan testen, maar ja dan zit ik op mn werk, niet echt handig dus. Hoe doen jullie dat? En je mag dan 4 uur niet naar het toilet zijn geweest, en weinig drinken toch (fijn met deze hitte...)?

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    normaal is het even heel heftig maar niet genoeg om achter de pc vandaan te kruipen. Is nu wel iets ergers dan daarnet dus ik heb goede hoop!

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    jeetje zeg :( was je dan 4,6 weken zwanger of 4,6 maanden?

en die laatste zin klopt helemaal vind ik hoor! Je hebt er meer vrede mee als het moeder natuur was en niet een outsider :(. knuffs!

Deel Deze Pagina