@luckey Wat een vrolijke banner! @musty Wat zie ik nou Je hebt 2 strepen op je test Jippie!! Van harte gefeliciteerd @Mama mars Heb jij ook getest,en ziet de jouwe hetzelfde eruit als die van musty Jij maakt het ook wel heel erg spannend hoor!! (alvast gefeliciteerd!) Ikke wil ook zien! hihihhi @steffie Balen dat je nega hebt getest Misschien over een paar daagjes weer! @parr Hopelijk heeft de pendel gelijk @lydia Ik zou gewoon naar de ha bellen dat je onderzocht wil worden, en hopelijk krijg je gewoon een doorverwijzing! @ingef Hoe is het met jou? Alweer bijna 9 weken! @3kats Hoe is het met jou? Wauw nog maar 3 weekjes en dan komt de kleine? Spannend!! @liane Krijg je helemaal niks! Nou ja zeg!! @muurbloempje Welterusten en tot morgen
Ja echt wel! Misschien staat er iets op marktplaats of zo Of een bekende van je nog zo'n scootmobiel staan? Hmm vreemd
Kwamen we net thuis, hadden de honden mijn tas helemaal aan stront gevreten...Verdomme klote honden...grrrrr Morgen maar weer een nieuwe halen....pfffff
Nou ja haaruitval ? Iemand mag het van me overnemen, als ik 1 streek door me haar doe dan heb ik me hand echt vol met haren. Ik heb in 1 week zoveel haar verloren dat is niet normaal
Ga hier morgen heen met mannetje Marktplaats.nl > diverse opvouwbare en vaste scootmobielen vanaf 150 euro - Diversen - Zorg | Brommobielen en Scootmobielen me schoonmoeder heeft er 1 van de gemeente gekregen maar doet er niks mee want ze durfd niet :x maar niet dat ik um mag lenen natuurlijk!!!
hier normaal een dikke dikke bos rooie haren maar paar maanden na de bevalling werd mijn haar dun! (niet zo dun maar voor mijn gevoel wel) boven langs en achter oren kale plekken gelukkig nu weer zo goed als hersteld én ik heb geen steil haar meer
Ja je kan altijd kijken natuurlijk En misschien zit er wel wat voor je bij! Wel raar dat je die van je schoonmoeder niet mag gebruiken als zij hem toch niet gebruikt
goede hele vroege morgen.... vandaag is het mijn NOD dag. Ik had maandag al getest, 4 dagen voor NOD want dat kon zei de beschrijving en toen had ik niks.... vanochtend getempt, temp niet gezakt en zelfs 0,2 hoger dan ik altijd heb, hmmm toch maar weer een test er tegenaan gegooid en..... IK BEN ZWANGER!!!!! Ik heb helemaal geen symptomen zoals de vorige keer zoals pijnlijke borsten etc, raar toch? In ieder geval is het mijn 2de ronde gelukt en hopelijk gaat het goed! Ik hoop voor jullie ook op veel roze!!!
Jaa dat vind ik ook.... Maar zij wilt graag alles hebben en er niks mee doen, net zoals met verjaardagskadootjes, dan wilt ze iets heel graag, en is niet het goedkoopste en vervolgens doet ze er niks mee.... Maar ik ben benieuwd ik hoop dat er wat bij zit! Ik hoef echt niet een super luxe ding het gaat er mij gewoon echt om dat ik wat meer vrijheid heb
gefeliciteerd onsfrumpie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mijn zoon geen zetpil gegeven...en hij is aardig opgeknapt..... iedereen een super dag toegewenst en niet teveel kletsen he..anders moet ik weeer zoveel bijlezen vanavond kus
proficiat ons frumpie!! hier geen ongi (duh) en temp omhoog gevolgen... mmoet er echt aan geloven geloof ik straks de gyn bellen