NOD 1 - 15 augustus 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Oooh spannend. Over baarmoedermond. Ik heb werkelijk geen idee. Heb ook geen idee hoe ik hem zou moeten vinden. Kan er vlgs mij niet eens bij, maar nu ben ik laatst voor het eerst voor een uitstrijkje geweest en toen zeiden ze al dat die van mij erg hoog en achter de blaas zit dus denk dat ik er sowieso niet bij kom....

2. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Het kan wel he! Ze zeggen ook dat traag zaad langer dan 72 uur overleeft dat het dan een meisje wordt....geen idee of dit waar is natuurlijk hihi.

Och, als het niet raak is ga ik ook naar de mei mama's is misschien zelfs beter kwam er even na een calculator achter dat ik, mocht ik zwanger zijn, precies op de geboortedag van onze derde ben uitgerekend

3. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

hhahahaha nee sorry ik zie het gewoon voor me....dan moeten ze wel heel erg graven...:D

4. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja en dan de eerste keer, pffff lig je daar half uur met je benen uit elkaar zij maar wroeten en ik maar roepen moet het echt??????

5. Muurbloempje

hahaha nou dan is het wel compleet he als het een meisje zou zijn, maar voor alsnog ik voel NADA....en vorige cylcus had ik al 2 dgn vantevoren bruin dus waarschijnlijk zondag al bruin we zullen zien heb wel onwijs een pijnlijk EI gehad...
    Ik denk dat je niet mee gaat naar de mei mama's ...

6. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    lol, is makkelijk te vinden hoor normaal gezien dus dat is een heel goed teken Lindana :)
    Bij mijn eerste zw-schap lag die ook zo verstopt. (ben een echte ontdekker wil alles weten erg he)

7. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Dank je muurbloempje ;) maar als het zo is is het nog geen grote ramp. (zou wel teleurgesteld zijn natuurlijk) Het is onze eerste officiele ronde voor nummer vijf alhoewel ik al 2 maanden pilloos ben.

8. Muurbloempje

whaaa heb je al 4 kids?

9. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    toen ik bij de gyn was dag na mijn eisprong, was hij gesloten...
    (hard en omhoog weet ik dus niet)
    toen ik zwanger was van Sem en bij de arts ging ter bevestiging, kreeg ik inwendig onderzoek en toen was hij ook gesloten....

maar goed ik heb eigenlijk ook geen idee.

ga mijn bed opzoeken, morgen werken en heb geen zin.
    vandaag met mannetje wezen wokken (waren allebei trouwdag vergeten maandag haha, 8 jaar alweer) maar het smaakte ons allebei niet.... dat moet je toch echt met meer man doen he

10. Muurbloempje

hahaha dat wordt straks nog wat met je......hihihihii

11. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Ja ;) En dan onze leeftijden....daar schrikken de meesten van maar kan er niet echt mee zitten ze waren alle vier mega gewenst en we zijn dolgelukkig.
    Ik ben 29 manlief 27.:D

Ik zal morgen eens een album maken met de kids en de link hierin zetten.

12. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Nee was al paar maanden geleden. En toen mocht ik voor de lol nog een keer terug en toen hebben ze de ha er maar bij gehaald en heeft hij ff gezocht. Hij vond hem relatief snel en toen mocht ik zes weken later weer naar de gynaecoloog en die was ook al zo aan het zoeken. Ik denk dat die van mij zoiets had van er wordt niet aan mij gezeten ik ga me verstoppen..... :p:p:p

13. Muurbloempje

leeftijd maakt toch ook niks uit...maar dan heb je flink je best gedaan...sorry ben een beetje melig....

14. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    als ik wil weten hoe de stand van mijn baarmoedermond is, stuur ik mijn man op onderzoek hahaha
    die weet precies waar ik in mijn cyclus sta hahahahaha

(bah dat klinkt zeg, maar goed heb ik ook plezier he... tijdens de daad geen succes bij mij)

15. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    @ Luckey geniet van de rust en slaap lekker meid!! Leuk trouwens dat wokken moet ik hier ook eens voorstellen.

@ Lindana ik heb nog geen uitstrijkje laten doen maar ik vind eigenlijk inwendige onderzoeken nooit gezellig zeker niet die ene keer dat mijn moeder en man erbij waren en ik daar in de stellingen lag met zo een eendenbek erin en de gyne HUN ging uitleggen hoe het er van binnen uitzag....schaamde me kapot echt.

16. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    wat maakt dat nou uit zeg...
    sommige zijn vroeg aan kinderen toe en ik durfde met 27 pas toe te geven.....

17. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja heb er ook al zoooo'n zin in. Als ik daaraan denk vraag ik me echt af waar ik aan begonnen ben hoor. Ben als de dood, nu al.

18. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Lol iedereen lijkt wel melig vandaag ;)

Jawel we hebben zeker goed ons best gedaan en de resultaten mogen er zijn. Mijn man zegt altijd: Ik heb geen diploma en geen echte talenten maar kinderen maken kan ik als de beste hahahaha....en dan die mensen kijken! Durven ze helemaal niks meer te zeggen.
    Spits uren zijn de ochtend en de avond maar man heeft een fijne baan, ochtend helpt die en brengt de kids naar school en tegen half 6 is hij thuis zodat we altijd samen aan tafel kunnen en er voor de kids kunnen zijn.

19. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ben al 30 he dus dan "moet" het. En ik had meteen het geluk dat het er niet helemaal goed uit zag dus mocht ik meteen 3 keer. Wat een feest zeg.... Maar laatste keer zei gyn dat het geen belemmering was om zwanger te raken want het was zoooo minimaal dat het eigenlijk de moeite niet was.

20. Muurbloempje

Nee joh wees niet bang, ze gaan je niet pijn doen ontspannen en lekker je beeb straksjes horen en voelen:D

Deel Deze Pagina