Ladies, Ga jullie verlaten. Ik ga naar bed. Viel net al bijna in slaap... Dus moet goed voor mezelf zorgen nu.... Lees wel mee op foon, maar denk niet dat ik ga reageren tenzij er weer spannende dingen gebeuren..... Liefs... slaap lekker en hoogstwaarschijnlijk tot morgen
Heb nog geen foto, zal ik morgen wel maken, en jaaaa was wel plan um te pimpen Het is in iedergeval niet een reusachtig ding! want ben zelf ook niet zo groot en breed, maar ook niet zo'n opklapding. Maar heb je ideeen om te pimpen?
Slaap lekker ik ga nog ff een uurtje werken is toch niks meer op tv en ben ik morgen eerder klaar. Liane super dat je een scootmobiel hebt! Mijn moeder kreeg er een aantal jaren geleden ook haar vrijheid mee terug geniet ervan meid
Pffff, even uitpuffen hier hoor! Ben al een ruim half uur aan het bijlezen en dan alleen vanaf gisterochtend! Vanmiddag teruggekomen van vakantie, heerlijke twee weken gehad! Alle zwangeren van harte gefeliciteerd! Musty, wauw wat goed dat je tegen alle verwachtingen in toch zwanger bent!!!! Voor alle twijfelaars en meiden op de wachtbank: heel veel succes met wachten. Voor degenen die ongi zijn geworden: balen, hopelijk volgende maand beter! Ik had op de één of andere manier heel erg het idee dat het raak zou zijn/was. Voor het eerst deze maand temperatuur bijgehouden en ovu-testen gedaan. Ei was heel duidelijk vrijdag 23 juli (volgens testen, ff zegt geen ei te kunnen vinden?.....), goed geklust de dag zelf en twee dagen ervoor. Had dus goede hoop maar helaas ging m'n temp deze week naar beneden. Vanmorgen ongi dus kansen zijn verkeken voor deze maand. Omdat ik mezelf zo in m'n kop had gehaald dat het raak was, was het een behoorlijke teleurstelling maar goed. Op naar de volgende maand! Wel een fijne korte cyclus (25 dagen) dus dat is wel mooi. Nu weer even verder lezen.....
Dank je wel! Dank je...Een Am.staff en een Witte Boxer Ik zie nou zelf ook niks meer...hij is nu witter dan wit... Wat fijn dat je nu eindelijk een scootmobiel hebt! Geniet er maar lekker van!
Zoooo....even FF aangepast en dan nu op naar bed en morgen aanmelden bij het volgende topic (en jullie blijven volgen uiteraard).
@hier Af en toe wat krampjes en steeds veel plassen Ben ook heel erg wat de temp morgen doet! Zal morgen wel vroeg wakker zijn, want mijn kleine zusje (2jr) is er te logeren Ze ligt nou allang al te slapen, en zopas hebben wij nog met wat vrienden in de voortuin gezeten Was echt ff gezellig...en die kleine slaapt ook gewoon overal doorheen Nou ik ga ook maar op bed, want ik ben bang dat het morgen vroeg word hihihi Tot morgen!
Oh jaaaa....Liane, wat fijn dat je een scootmobiel hebt!!! Veel plezier morgen met op pad gaan! Senna, veel succes met de afwachten. De onzekerheid is killing, dat heb ik nu na twee rondes al door. (hoewel ik het heel erg leuk vind er bewust voor te gaan was het wat dat aangaat wel prettig om bij onze dochter bij verrassing een knaltest te krijgen met 6 weken.) Ik zag in het snel lezen een aantal mensen met hyves voorbij komen. Voor wie nieuwsgierig is en/of vriendjes wil worden: www.marrykriger.hyves.nl
Dank je, en idd die onzekerheid, daar word je echt gek van pffff Enne ik heb je toegevoegd, maar niks over zwanger worden enz op mijn hyves zetten
ik heb nogal veel gemist geloof ik hahahahaha. vond het al knap dat jullie meteen weer zwanger wilden worden... maar niet gepland dus hihi. nou ja ieder zijn ding he. ik ga al die paginas eens doorspitten.... weer 20 ofzo hihi