Dank je wel, ik hoop het! En wat zie ik in jouw onderschrif heeeel lichte posi test, oh meid dat zou geweldig zijn, s6!! Dank je wel!!! We gaan ons best doen Dank je wel... ik hoop het! jij ook veel s6 meid!
Misschien bedoelt ze deze? ttc test, Consumentenelektronica op eBay. Producten tegen lage prijzen op eBay.nl
Deze zijn het denk ik! Je kon zelf kiezen toch? (hoeveel ovu en hoeveel zw testen je wou?) 100 OVULATION/PREGNANCY TEST TESTS - U CHOOSE +FP CHART - eBay, Ovulation Kits, Family Planning Contraception, Health Care, Health Beauty. (Eindtijd 14-jul-10 12:56:28 CEST)
Hmmz nou zit ik hier en is iedereen alweer weg... *loopt zachtjes weer terug naar topic van 1-15 juli*
Heitje! Ik schrik me rot, jouw naam hier! Pfff, gelukkig nog geen rood! We blijven duimen! Musty, jep hole in one is het niet geworden. Baaldag gehad, nu weer vrolijk op voor de tweede ronde. Ilse, dank je wel! Fijne, vruchtbare vakantie! Sammie, bedankt voor de info. Nu ben ik een beetje een leek op dit gebied dus kun je me vertellen wat met die zwaarte wordt bedoelt? Trusten meiden!
Dag dag lieve meiden! Nu is het zover, ga afscheid van jullie nemen om over een maandje weer terug te komen! Ik ga jullie onwijs missen, ben gewoon veel te nieuwsgierig hoe het met jullie gaat! Mocht er iemand zwanger zijn of juist iets naars is gebeurd, stuur me dan aub een prive berichtje...dan reageer ik later op jullie! want ik denk niet dat ik straks alles ga bijlezen van een maand! Sorry! Morgen vroeg nog even broodjes halen en tijdschriften. Dan is manlief om 11uur lekker vrij en dan omkleden en vertrekken! Kijk er heel erg naar uit, maar oh wat ga ik jullie missen! Weet dat ik aan jullie denk...! Wens jullie s6 en tot snel! Ik kom 14 augustus weer thuis... Knuffel Ilse
Sammie, heb ondertussen zelf uitgevonden (gelezen) hoe het met die zwaartes zit. Nu een andere vraag: hoe bestel je zoiets? (erg hè maar weet het echt niet). Moet ik gaan bieden, kan ik rechtstreeks bestellen? Het lijkt trouwens wel of 2 x 50 testen goedkoper zijn dan 100! Of kijk ik nu verkeerd? Ga nu echt naar bed, tot morgen!
Op de echo van 25 jan bleek het vruchtje ook al opgenomen te zijn. Cytotec heb ik afgewezen, niet zo'n goede verhalen over gehoord en vaak alsnog een curretage nodig. Ging 28e voor inleidend gesprek maar kon gelijk blijven voor de ingreep. die is me reuze meegevallen en heb slechts een paar dagen bloedverlies gehad (2 ofzo). Heb ook geen traan meer gelaten.... Wel 45 dagen moeten wachten op ongi toen......
Heeel veel plezier en geniet er ook echt van. En dan met een dikke roze streep terug komen. Anders blijf je maar daar totdat het zo is. Geniet, Liefs Linda
De gyn die ik had raadde mij aan om te wachten maar dat kon wel 2 weken duren Ja dan liep ik lang rond met een dikke buik en heel erg misselijkheid (nam ook meds voor). Uk is weg dus ook met alles weg ajb! Maar ik vond toen een curretage ook erg ingrijpend omdat er ook risico aan vast waren gebonden drm voor de pillen gegaan.. als dit mij ooit weer gebeurt dan kies ik nu gelijk voor een curretage!!