o jeetje....ja, ik las wel wat bij show je zelf in de lounge....misschien dat dat er mee te maken had? ging weer over dat forum wat toen naast zp geopend was...weet er het fijne ook niet van...wel stil zonder ly
Dat ga ik zeker doen! Mannetje is broodjes halen en daarna gaan we lekker weg en dan onderweg eten we wel
Tsjonge wat zijn jullie vroeg op! Ik kon vanmorgen mijn ogen niet open krijgen en de kids blijkbaar ook eens niet Hier nog geen ongi alleen een beetje buikpijn zo een zwaar gevoel wat ik de laatste dagen al heb. Vind het spannend normaal zou het vandaag toch moeten komen....maar liever niet
Goedemorgen! Ik zou ook uitgaan van je ei.. waarschijnlijk komt dat er ook uit met de termijnecho, toch?
Mmh balen.. niet zo slim dan ook.. ik vind het stiekem altijd wel jammer dat je dat dan niet meer terug kan lezen..
6 uur! Lekker op tijd. Nee we hebben ze hier gister avond nog even alle 4 uitgestukt met spelletjes en buiten spelen. Zelfs de jongste lag er pas om 21 uur in en ze zijn nu pas stilaan wakker aan het worden
Nou ben ff weg! Ff mijn zusje een schone broek geven en der kleertjes aantrekken (loopt nog in pyjama) En dan zelf maar ff douchen hihih Tot later