NOD 1 - 15 augustus 2010

Discussion in 'NOD forum' started by kwebbeltje, Jun 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    whahaha gemeen zeg :D

@ senna tot later

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    @dames met cyclus-problemen.. wat denken jullie van mijn temp-kaartjes en bijbehorende eisprong? Volgens kaartjes en ovu-test heb ik wel een ei-sprong, maar dan gewoon onregelmatig laat.. hebben deze eitjes nog wel een kans bevrucht te worden, of zouden ze van slechtere kwaliteit zijn?

3. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Leuk he zo een klein zusje. Alleen zit er wel heel veel verschil tussen :) Maar wel lekker! Mijn man heeft ook een jonger zusje ze is nu 9 jaar. Zit ook bijna 20 jaar tussen. Ze is trouwens graag hier en is een schat van een kind!

Wie herkend dit eigenlijk? Zware buik, het idee ongi te worden maar geen verdere ongi tekenen zoals hoofdpijn of zo en steeds naar de wc lopen om geen bloed te zien....en wie was zwanger?
    Vind het een rare gewaarwording alhoewel mijn man me erop wees dat ik dat alle maanden had bij de andere vier (en bloedde ook licht alle andere zw-schappen tijdens mijn normale cyclus) Nu dus nog steeds geen bloed of hoofdpijn of iets wat erop wijst dat het door breekt

4. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    @ jessie denk idd gewoon enorm onregelmatig
    volgens mij heeft dit geen effect op de kwaliteit wat ik begreep van mn eikijker

5. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    @ steffie.... ik weet van mezelf, geen 1 zwangerschap begon hetzelfde of iets

nu pas begin ik kleine dingetjes op een plek te kunnen zetten van hey had ik bij onze meis ook

dus durf t je niet te zeggen ik zou gewoon testen:D

6. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Morgen testen :) nu heb ik alweer 2 mokken koffie op. En wil het lot niet tarten. Donderdag was het nog nega....dus beter een dagje afwachten maar pff wat moeilijk.

7. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    bij mij was 10 dpo ook omo wit en 13 dpo duidelijk 2 II;)

8. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Dan maar hopen voor vandaag dat het bloed wegblijft of zeeer weinig is (want das dan weer iets wat alle zw-schappen terug kwam) zodat ik morgen vroeg kan testen....
    Hoor het wel vaker eigenlijk. Eerst nega en dan 2-3 dagen later ineens posi. Naja vandaag is mijn NOD en dat het maar NOD mag blijven

9. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    Spannend Steffie!!!
    Ik heb hier ook een meisje dat van uitslapen houd, heeeerlijk!!! :D

We gaan bijna weg!!!!!!!! :D

10. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    veel plezier liane!

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
  12. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    veel plezier liane! Geniet er met volle teugen van.

Ja dat heb ik gelezen geloof alleen niet dat de ouders er zogenaamd niks vanaf wisten. Dat kan toch niet lijkt me. Zelfs de tandarts wist het...vind het echt walgelijk word er misselijk van.

13. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    Als ze al die tijd gewoon thuis heeft gewoond dan moeten die ouders dat toch gezien hebben?
    Of ze moet echt hele wijde kleding aan hebben gehad, want moet zeggen onze marokaansebuurvrouw die schijnt ook zwanger te zijn, is in oktober uitgerekend maar ik heb niks gezien en die draagd ook wijde kleding....

14. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    :D heb me opgegeven voor mvm weer

t lijkt mij ook dat die ouders iets moeten weten? of ruiken of iets uiteindelijk?

liane geniet ervan!

15. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Ja ok maar Marokanen dragen over het algemeen wel al wijde kleding. Tenminste diegene die niet helemaal verwesterd zijn. Dan zou het me ook niet opvallen. Maar als ouders zijnde?? Ik weet het niet hoor en op die leeftijd met een slobbertrui...denk het ook niet. Vind het maar eng. En dan...dat moet toch geroken hebben daar in huis? Vier baby's die daar dood liggen te zijn....BAh

16. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    Jaa en wat denk je van de bevalling dan??? ;)

17. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    en dan te bedenken dat er zoveel stellen zijn die zon hummeltje met open armen zouden verwelkomen als hun eigen kind en het alle liefde van wereld geven en al

kan daar zo pissig van worden :x:)

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Ok thanks voor de geruststelling.. gaan we het toch nog maar een paar rondes proberen voordat we naar de ha gaan!

19. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    Jaaa verschrikkelijk!!!
    Ik heb dat ook hoor!!!
    Maar het ligt niet alleen aan haar denk ik, ze houd niet voor niets de zwangerschap geheim?
    Mijn moeder zei vroeger altijd als er wat gebeurd, wat dan ook en je word zwanger dan hou ik je de laatste paar maanden thuis en dan zeg ik dat het kind van mij is....
    Maar is nooit gebeurd want ik was er niet supervroeg bij hoor.
    Maar mijn beste vriendin is wel verkracht en ik aangerand dus je weet maar nooit en dan met dat in je achterhoofd, wat je moeder altijd zei... dat vind ik toch wel fijn

20. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    @ liane.... absoluut daar heb je een goed punt

Share This Page