@ Naliey heb je er al een test aan gewaagd? Ik voelde bij de eerste 2 ook helemaal niks pas aan het einde en was echt zwanger! @Lindaana Nee nog niet gestopt maar petje af voor jou! Heb net wel 1,5 uur niet gerookt aangezien mijn man ineens met onze pony's hier stond dus alle buurkindjes hebben kermis gehad hahah. @Musty nou die mag je wel geloven he! Trouwens mijn test van vanmiddag zag er zo uit als jouw bovenste twee....was ook niet helemaal wit meer gelig grijs weet niet wat voor kleur en meende echt een schaduwtje te zien.... Zouden jullie echt morgen vroeg gaan testen al? Of beter maandag ochtend?
dank je...hopelijk geen last van napijn... volgende ronde nieuwe kansen ben er niet veel meer mee bezig...
Mij moet je het niet vragen, ik zou morgen gewoon weer testen... Trouwens ik ga morgen testen. Heb nog een kruidvat plus test... Die gaan we dan maar eens doen..... @stoppen met roken... Je moet zo denken ach ik rook nu al 1,5 uur niet. Laat ik eens kijken hoe lang ik het zonder kan, en dan als je het weer hebt. Ik rook nu al 3 uur niet. Kan nog wel wat bij... Zo werkt het voor mij inmiddels.
nee heb nog niet getest en wil ook niet testen... ik voel totaal niks van een eventuele zwangerschap...dus vandaar... ik ben vaker overtijd... mocht het echt te lang duren ga ik wel testen wat ben je aant koken??
Dat morgen vroeg testen zei de man net ook. Is nu weg dus kan best zijn dat die een test meeneemt. Maar ben zo bang dat het weer zo vaag is. Pff zo onzeker. Misschien morgen vroeg en dan als het weer zo vaag of nega is gewoon een weekje wachten...naja...gewoon....of naar de HA gaan voor een bloedtest dat was bij nr 4 ook de enige duidelijke
ja wij zijn daar altijd gewoon open en eerlijk in geweest, dit vanwege de mmm voor ons meisie en zoveel mensen die ons steunen en vind gewoon dat ze het dan ook emteen mogen weten alleen heel jammer ik had contact verbroken met mn ouders, ik heb ze een week terug via via toch nog (weer) een kans gegeven en die is inmiddels weer vervlogen
@ Musty, mooie duidelijke test!!! Hier, Ze hadden die dingen bij de hema hier niet meer en weten ook niet wanneer en of ze binnenkomen.... We hebben lekker de hond uitgelaten en die is nu lekker uitgeput, hebben weer heerlijk genoten! En vanavond er misschien ook nog ff uit
onze meis ligt al helemaal KO op bed middagje stad heeft r blijkbaar uitgeput ze wilde dr toetje niet eens
@Musty, mooie testen hoor, worden steeds duidelijker! @Heitje, spannend hoor. Ik duim voor je voor een knaltest! @Lindanna, super van je dat je meteen stopt met roken! Als je nu van het geld dat je anders oprookt (na een week ofzo) iets leuks voor jezelf gaat kopen. Lekker luchtje ofzo ..Succes meid! Leuk idee van de beschuit met muisjes, van die flikken met muisjes zijn ook zo leuk. @Liane, wat gaaf dat je geslaagd ben voor een scootmobiel! T zal je veel meer vrijheid geven. Geniet er van meis! @Senna geen bloed geeft moed heb ik hier geleerd! En morgen je NOD, spannend hoor. @Steffie, wat balen die onzekerheid. Snap dat je er niet goed van wordt en heel veel twijfelt. Misschien maandag er weer een tegenaan gooien? @Naliey, fijn dat je kies nu gevuld is en hopelijk komt de pijn na het uitwerken van de verdoving niet terug! Sterkte ermee! Hoop dat ik niemand vergeten ben, en anders sorry .. Hier al dagen wat last van een trekkend gevoel onderin de buik en soms wat ongi krampjes. Ben ook vochtiger down under. Voelt als ik ongi ben maar dan zonder bloed zeg maar haha. Ook even bij de da geweest, heb erg veel jeuk en uitslag op mijn voet. Toen ik de verkoopster vroeg of ik de zalf ook bij zwangerschap kan gebruiken kon dit wel. En deze uitslag schijnt ook veel bij zwangere vrouwen voor te komen. Maar ik ga nog niet testen. Is veel te vroeg. Wel vreemd eerst dromen over een uitvallende tand, en dan nu dit weer bij de da. Hmmmmm strange
ene keer wel andere keer niet nu dus niet was allemaal te intresssant, maar ze was ook niet vervelend of iets