Jij dus ook een lichte posi en dan ongi hier ook licht posi naar negatief alleen nog geen ongi Welkom en ik hoop dat het raak mag zjin dit maand!
Mij gaat het ook vaak te snel hoor. ik haak af en toe ergens in en verder schrijf ik gewoon ego. misschien niet zo netjes maar goed... sorry hiervoor
hier ongi! hou nu 33dagen aan zoals deze cyclus dus. Kan het nooit fout gaan met testen straks als ik dan nog niet ongi bent dan moet ik een dikke vette streep hebben (normaal 28 dgn en nu door vmk 33)
Goeiemiddag allemaal!!! ik heb er vandaag met me dochtertje over gepraat over een broertje of zusje, ook al snapt ze nog niet alles, ze weet wel dat ik zwanger was en het kindje nu een sterretje is, toen ik zwanger was zei ze dat zelf mijn lieve meisje!!!
hej hej, wat is het hier rustig zeg! heb nog niet een 1 hele pagina bij hoeven te lezen na gisteren! is iedereen op vakantie of zo, of aan het uitwaaien buiten?????
hey was ik weer. lekker uitgewerkt om 1uur al vrij. snel wat boodschapjes gedaan en een ovutest. deze werd al wat duidelijker. dus ei is on his way whahahah.. kunnen we zo weer eten koken bahhhhhhhhhh is er nog wat te vertellen. het slecht nieuws van heitje al gehoord (k*t k*t k*t)
ja heb het helaas al gelezen! die meid die verdient het zo erg om zwanger te worden, en dan nu dit.... dikke knuf voor heitje......
hey dan heeft het geholpen gelukkig maar en nu naar de nieuwe ronde....en laten we die maar ROZE laten kleuren...wanneer is je NOD?
Nou ik heb anders een 28 dgn cyclus dus zou het de 11e zijn maar ik hou veilig 33 dagen aan en dan is het de 16e. Ik heb zoiets van als ik die aanhoud ben ik zowieso over mijn NOD heen en geen ongi moet dat een dikke streep opleveren
ja heel verstandig ik had de eerste keer voor mijn zwangerschap ook 24 en 34 dagen en ik heb die van 34 aangehouden nou ik was een week voor NOD....KRAMP...niet normaal....kon niet rechtop staan wel een week lang....test gedaan op verzoek van dokter en ja hoor de controle streep verscheen eerder dan de test streep hahahahahhaa!!! WE GAAN VOOR ROZE TOCH????
trouwens als ik jouw rondes zo zie...dan heb jij wel wel een VMA en MA gehad...en is 3 keer scheepsrecht...dan nu ZWANGER... had jij de eerste keer met de zwangerschap wel de eerste keer raak??
Bij Kate was het verrassend eerste ronde raak, wij hadden minimaal 3 rondes in gedachten. In Feb. ervoor gegaan en was raak maar dag later tempdip en nega test en 2u later ongi. Maart weer raak en ging goed tot de eerste echo bleek het een MA te zijn.. lange nasleep en was dit maand gelijk raak (vrijdag licht posi test maar toch weer fout .. Dus elke keer gelijk raak maar nog geen plakbeeb tussen..