lol luckey, je weet t dan heh morgen naar de super en je uitleven @ antares hier ook een gat in de dag geslapen kwamen terug van schoonmoeder en ik was zo verrot
hee lieffie djw!! Ja ik zag dat Musty zwanger was en ik keek al op FF dat heitje's chart errrrrrrrg spannend werd!! dus een 2e lichte streep en steffie ook 8)8) En kreeg mee dat Lydia voor een week geband is is dieandere dan ook geband voor haar taal/sociaal vaardigheden dan :x:x Hier voel ik mij ok. Nog wel op en af last van maagzuur met misselijkheid.. tepels nog een beetje gevoelig, op en af krampen nog (vrijdag ook best erg ). Ik lijk een beetje afgeleid (tja koffie aanzetten zonder de koffiepot eronder en pas als je koffie op wilt halen erachter komen is erg dom ) Mijn temp is nog hoog en had zelfs vandaag een dip, ondanks een uur later getempd.. Maar ik hou nog vol dat ik NIET zwanger bent.. en jij? *hugs*
jaa dorst honger last van darmen raar dromen.... Pppffff allemaal. Vanmiddag ook nog paar uur geslapen en nu doet mijn draadloze toetsenbord het niet meer en daar irriteer ik me kapot aan. Dus ik moet nu op de flaptop zelf tiepen en daar heb ik geen zin in...... @lekkere trek, de M&M's kijken me hier steeds aan. Denk dat ze zo gaan sneuvelen...... Morgen met man naar ziekenhuis, mag gips er af... Hopen dat het er af blijft..... Daarna nog werken tot vrijdag middag en dan VAKANTIEEEEEEE
Hai hai, Die ander is inderdaad ook gebanned... Dus da's dan wel weer consequent van ze.... Hhmmmm ja ontken het maar. Wanneer mag je ook al weer testen??? Spannend hoor... Niet echt handig met die koffie. Jee dan heb je je hele aanrecht onder of doet hij het dan gewoon niet???
Dacht 5 of 6 pagina's geleden heeft Ingef de test van Heitje gequote, die van steffie is volgens mij nooit op de foto gekomen....
jaa vrijdag had ik met de drutke op werk echt krampen dat ik dacht mijn god ik word nu meteen ongi en zitten kan dan niet.. maar heen en weer chasen.. blegh