whooohoooo..duim ook voor jouw zoo hard! *duimen jullie nog steeds voor mij.....voel me zo buiten alles op het moment....*
We duimen allemaal zo hard dat het pijn doet Zal ik vanmiddag testen na een paar uur niet drinken of pas morgen vroeg? Grr moeilijk moeilijk
steffie, als je kan, dan best wachten tot morgenochtend en vanavond voor het slapen gaan niet te heel veel meer te drinken
Ooohhhh moeilijk moeilijk.... Ik zou gewoon test of 10 kopen en dan kun je testen wanneer je wil......... Hoest met Alan?? Helpt hij je nog een beetje???? Ik heb lolly's voor de moeilijke momenten.... Misschien dat je daar iets aan hebt... Heb van die mini chupachups die zijn niet zo groot en gaan iets langer mee dan een sigaret....
ok dan haal ik pas tegen sluitingstijd een test want anders is het net alsof die oogjes en een mondje krijgt en me lief aankijkt en roept hahaha.
Spannend!!! Een zwangerschapsring nooit van gehoord........en iid ik had een echo met 6 wkn en 4 dgn en dan zie je echt al wel wat als het goed is.
Ja wil bewijs zien over paar weken hoor...... HIhi.... Maar hoest verder dan? Wanneer mocht je nou weer naar de gyn? En 26ste naar zkh met je dochter toch???
@Antares, oh meis natuurlijk duim ik ook voor jou, zag je voorbij komen........knuff........ @kan het niet laten om hier ff te blijven hangen zolang de dames het zo spannend maken!
met 6 w4d had ik ook al een echt blaasje met een vruchtje en het zakje nog....dus zal je snel iets zien luckey! trouwens, is het pakketje goed aangekomen?
ja ik blijf hier ook weer plakken hé na mijn eten ben ik er wel weer mee weg, want wil nog veel doen hoor
Ga ff naar de Hema Lunch halen. Tot zooo... Mama Mars: Lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria...... Hiep hiep Hoeraa.....
Heitje.. spannnend!! Ik gooi een emmer rijst je kant op.. dauw er daar maar een hand vol van in, dan ben je gigantisch vruchtbaar en als er echt een mini beebie zit, kan die er mooi niet uit .. Ik duim heel hard mee..