Ja dat standpunt hou ik ook nog steeds vast!! Weet je dat ik al niet eens meer let op wat ik wel voel en wat ik niet voel? Ja zere boobs maar heb ik altijd voor NOD, net als krampjes in de buik en rugpijn. Maar ga er niet meer naar opzoek
Ja kan het nog niet helemaal geloven. Hoewel nu voor het eerst vanmorgen echt misselijk, maar ik wil gewoon een dikke vette streep. Ga je vast voorspellen wat voor test je morgen hebt trouwens???
Hey lieverd, dank je voor je opbeurende woorden! Ik ga meteen behang kopen! Hoe gaat het met jou en Meerman en meerbaby?
Dank je wel lieve Goof.... ik vond mijn gyn tot nu toe ook echt een lieve, meedenkende man... maar opeens pats boem is het een eikel...
@ heitje wat vervelend dat die gyn zo dom deed echt, voor mij zou dat ook een reden zijn weg te gaan. Mijn gyne zegt altijd al is het nog zo licht een streep is een streep. Ze gelooft zelfs niet in indrooglijntjes dus in haar ogen zou je gewoon zwanger zijn. Zou gewoon morgen vroeg of overmorgen nog eens een test wagen meid. @mama mars Gefeliciteerd geniet van je verjaardag. @ iedereen....nog niet gestopt eerst boek nog een keer helemaal doorspitten. wel flink geminderd want word regelmatig misselijk als ik er een opsteek Menn wat duurt wachten tot morgen vroeg langgg dacht dat 3 dagen lang duurde maar nu is het wel helemaal erg en nog steeds geen ongi te bekennen
Begrijpelijk meid... Ik ga morgen niet testen....ga met vriendinnetje de hele dag relaxen in de sauna (Veluwse bron).. Wat nou er teveel mee bezig zijn....8)
Graag gedaan! Hier gaat alles goed. Arco heeft nu vakantie, dus da's ook wel gezellig. Met Ayla gaat het ook super. Ze maakt nachten van zo'n 12 uur...heeeeerlijk. Verder ben ik nog druk op zoek naar werk. Heb vandaag een sollicitatie gehad, waar ik over ongeveer een weekje weer meer van hoor. En hoe'st verder met jou op je gyn/mr. Heitje-irritaties na?
GRRRR mannen.. ze zullen nooit iets snappen van vrouwen... en dan te bedenken dat zo'n slappe ouderwetse l*l zo'n beroep uitoefend BAH!!! Boehhh @ mister Heitje Kop op Heitje.. gewoon doen zoals jij het wilt en niet zoals de mannen denken dat we het moeten doen!!
@stoppen met roken. Ach als je streep ziet dan komt het vanzelf.... Het is volgens mij echt makkelijker dan je denkt hoor... Dat is bij mij het geval... Heb echt nog geen enkele behoefte om echt te gaan roken.... Denk er ook nauwelijks aan... had gedacht dat het hier op het werk heel moeilijk zou zijn, maar dat valt echt heel erg mee.... Dat wachten tot morgen kan ik me voorstellen. En geen ongi is goed teken toch...... Oooh spannend... Hoop dat je morgen dikke vette test gaat hebben hoor.... Knuf
Oh lekker dat hij vakantie heeft, zijn jullie wel gezellig op stap samen? Ja jeetje solliciteren is ook niet alles he... maar je bent wel goed bezig! Leuke baan waar je voor solliciteerde? Leuke mensen daar? Hopelijk loopt het goed af! Hier verder alles prima! Over 13 dagen gaan we ruim 2 weken naar de Dominicaanse republiek en bijna alle dagen vanaf nu tot die dag is het hier kermis, ik vermaak me dus wel hoor!
Heitje wat een ongelooflijke gyn!!! Let maar op jij hebt straks een knaltest!!! Mama Mars gefeliciteeeeeeerd!
Eigenlijk ga ik nog steeds van een ongi uit...zelfbescherming denk ik... maar ik denk het ook écht... Ik ben weer weg, even wat eten en dan boodschapjes doen. Bedankt voor het luisteren/lezen en de knuffels....als ik jullie toch niet had!!! Fijne dag!
Vandaag is Arco's eerste vakantiedag, dus hij is nu nog aan het chillen achter de PS3 , dusse....HEUL gezellig...zucht...maar goed, gaat allemaal goed komen. Hij gaat vast niet 3 weken PS-en, en anders trek ik gewoon de stekker eruit. Lekker dat jullie naar de Dominicaanse gaan. En tot die tijd hoef je je met de kermis dus ook niet te vervelen.
Lieve Heitje wat K*T Gyn zeg! Tssssss....er teveel mee bezig zijn....nou als dat het geval was dan had ik ook nooit zwanger kunnen zijn en als ik al die bewegingen in mijn buik zo voel ben ik dat toch echt wel hoor!!!!! Ik ga nu nog meer voor je duimen dat t gewoon een plakbeebje is bij je! Hele dikke knuffel voor jou!