ik ga eens kijken. Misschien hebben ze ook anderen voor een fatsoenlijke prijs ben nu ook weer geen miljonair
@ Steffie, ik heb met die van kruidvat voor NOD positief getest, dus wat mij betreft was ie goed hoor
@ lindanna heb je nog getest meis? @ kv + test teste ik 4 dagen voor nod bij mn dochtertje positief dus hier goeie ervaring ermee
Nee heb net nieuwe testjes gehaald. Vanavond denk ik 1 doen en morgenochtend 1..... kan me toch niet inhouden.... Dus straks maar ff niet meer piesen... Bedoel drinken en niet meer piesen.... Heb trouwens sowieso nu donkere urine dus of het geconcentreerd is weet ik niet... We proberen het wel...
Ja hoor jij bent echt schandalig.... Heb je je ingehouden of toch niet??? Ik hoop dat hij prachtig wordt. Ben wel een beetje zenuwachtig hoor. Hoop zo dat ik nog steeds een posi test heb... Hoewel het wel zo voelt hoor, maar goed.... Onzekerheid is ook een symptoom he....
nou ja ingehouden dinnetje had ook een pakje nodig en bij haar geen kv in de buurt..... dus.... hmmmmm
Heeeeejjjjj, ja durf het weer niet zo goed te geloven, maar volgens mij is het echt weer zo....... EN hoe is het met jou??? Hoe voel je je???
Jaaa hoor tuurlijk... Je maakt er een mooi verhaal van..... *heeft wel grote bek, maar zou precies hetzelfde doen* Ik denk dat ik blijf testen totdat er een kind uit komt...... Of iig totdat ik de echo heb gehad...
ik zie dit topic nu pas maar al veel zwangere zo te zien Gefeliciteerd! Ik ga morgen ochtend testen. OOOHHHH ben zo benieuwd... Succes ook voor de andere testers! Ik kom me morgen ochtend weer melden en ik hoop met goed nieuws Liefs Inger
Ja hier super verders niets te klage joh.. normaal bij zwangerschappe veel overgeven tot 4 a 5 mnd toe.. nu niets joh.. beetje moe wel mar verder niet veel bijzonders.. probeer dr mar van te genieten, je weet nooit hoe lang t duurt he, wie weet is t morgen opeens wel overgeven Oke, nou ik hoop t zo voor je joh.. t zou echt super zijn. heb je een goede duidelijke test gehad?
*breekt in* Heitje, nee toch, ohhhhh wat zul je pissig zijn op mrHeitje, wat een bal, om zulke dingen te zeggen. ik had idd net gedaan of je hier niet meer kwam, en geef hem voor jou goed doen, 1x sex deze ronde, kijken of ie dan nog zo hard schreeuwt. (mocht het niet raak zijn, maar ja, waarschijnlijk ben je al zwanger en hoeft het dus niet meer, wat natuurlijk nog beter is ) *breekt uit*
Weer relatief vage testjes..... Kijk maar Bekijk bijlage 92646 maar komt vanzelf een mooie dikke streep. Fijn hoor dat je helemaal nergens last van hebt.... Lekker van genieten inderdaad.... Goeie vakantie gehad??
dinnetje vertelde dat ze al weken zulke rare klachten had (voordat ik haar verteld had dat ze weer 'tante' word... waarom tante we zijn net 2lingzussen mssn nog wel erger ) begon ze zou het kunnen dat ik... ondanks de pil... ik ja alles kan letterlijk zeg tegen dr als je test weet je t 100% zeker heh... dus zo doende en daarna vertelt ik heb ook nieuws ik testen voor haar meegenomen die doet ze van de week met dr vriend ik hoor t wel, en ik kreeg een doos bonbons van dr dat wordt smullen vanaaf!