Hahahaha dat zei ik net ook al tegen mannetje De verzekering doet nu ineens moeilijk over me scootmobiel omdat ik zo jong ben :x Maar gelukkig hebben wij altijd iemand die ons helpt, weet ff niet meer hoe dat heet Maar zit er toch wel een beetje overin hoe snel kan iemand je vrijheid verpesten! Maarja komt goed!
@liane, gewoon jezelf vastketenen aan het ding... Nee komt wel goed met de verzekering... Duurt misschien ff maar meestal komt het wel goed.... @musty, oooh dat zou wel leuk zijn zeg..... Samen zwanger. Heerlijk.... Ja zie als ik de foto bekijk wel duidelijk verschil tussen de tests, maar toch.... Ik wil een echt duidelijke test... Zo een waar je niet aan hoeft te twijfelen.
hoi meiden.............even een vraag ik heb een onregelmatig cyclus........word wel elke keer na 37 dagen ongie... 09/07 was eerste dag laatste menstruatie.....en dan moet ik 15/08 dus weer worden maar nu ben ik vandaag ongie geworden raaar........................is dit misschien een verloren miskraam of wat.....................kan iemand mijn raad geven wat ik hiervan moet denken.................alvast bedankt.
Ik heb geen idee, maar als ik je verhaal zo lees heb je eigenlijk geen onregelmatige cyclus. Je hebt gewoon een erg lange cyclus. Maar het kan maar zo zijn dat je nu een kortere cyclus hebt. Je zou nu dan op precies 31 dagen zitten dus het kan goed dat je cyclus gewoon korter is. Dat lijkt mij eerder dan een miskraam.
dankje wel voor je uitleg............ Ik had zo gehoopt dat het raak zou zijn ..............ik voelde van alles in me lichaam....................jammer
Ze hadden wel de 2v5 en heb er 1 van gedaan nega, heb ook zo een kruis gedaan ik zie iets vaags maar man zegt nega.....dus dat de duivels dan maar doorkomen he. Heb er steeds minder goede hoop in pfff Als ik over 2 dagen nog niet ongi ben laat ik bloed nemen
Jammer hoor, maar goed kan nog he... Zou inderdaad gewoon bloed af laten nemen over 2 dagen. Dan heb je zekerheid. Je begint wel spontaan Belgisch te tikken.... Hihihi
Ik had zo gehoopt voor je dat ie positief zou zijn.. balen is dat, als je wel overtijd gaat maar testen negatief blijven
Nu, mijn zoon vroeg wat dat ding was met die dikke en dunne lijn. Dus ik ding weer gepakt en zie nu een vrij brede schaduw in het kruis en een penstreep, Die andere gepakt en ook daar zie ik vaag roze in...shit weet het echt ff niet meer
Paloe, je bent een schat! En wat betreft de sauna...ik ga niet in die hete maar alleen lekker bubbelen in het zwembad en die natte sauna... moet echt geen kwaad kunnen (normaal stap ik wel es in de sauna in de sportschool en dat is die droge hete dus ben wel wat gewend )
Ooohhhh stomme tests. maar goed er staat dus wel wat, FOTO!!!!! gaan wij weer ff staren, maar er is dus zeker nog hoop.....
Ja ongelofelijk he! Merk dat ie nu een beetje aan het terugkrabbelen is.... maar ik zal t onthouden en ben nog steeds goed kwaad. Hij zal goed merken wat het met me doet als ik het gevoel krijg dat ie niet achter me staat...
Dames moeten we een Deel 2 aanmaken voor de laatste 6 dagen? We zitten nu tegen de 5100 berichten? @Heitje, neem aan dat je niet zo raar doet als die gasten op het WK sauna.. idioten!