owww nee niet weer zo warm moet ook druk klussen effe ritje langs de gamma en karwei en nemen de praxis ook maar meteen mee blegh 25 grade is warm zat
oww meis wat naar hoe is het met je mannetje??? hier mezelf ook al een paar keer willen aangeven bij de kinderbescherming en dat alleen al met omvallen van zithouding knuffs!
ooo jeetje...... ben blij dat we alles gelijkvloers hebben maar vind de trappen in het portiek zo eng.... heb hele traumatische beelden in mn gedachten gehad tijdens de zs over die trappen tot nu toe nog niets gebeurt *afkloppen* en we zijn aan t uitkijken voor gezinswoning (nu flat)
AAAAHHH boven de 30? *snik* huhhh zs testen of ovu? ik heb 20 ovu testen + 4 zs testen besteld maar dan niet van matcare als het goed zullen ze vandaag komen
Zenuwen gaat wel.. *bibber* Heb niet echt angst voor pijn oid, maar vind het meer een gek idee dat ik eigenlijk niet eens weet wat ze met me gaan doen... weten ze zelf natuurlijk ook niet echt omdat ze eerst moeten zien wat er aan de hand is in mijn buik.. Ik moet mezelf er gewoon maar aan overgeven en hopen op het beste! Hoe gaat het met jou? Is je cyclus meteen alweer normaal? Of nog wat in de war denk je door je vmk?
@ heitje.... je kan je idd het beste maar overgeven... kan je alleen adviseren wees niet te zuinig met pijnstillers na de operatie.... dat heb ik geweten mijn cyclus..... geen idee heb pas net de ovu testjes binnen eerst zitten dubben of ik ze deze ronde zou gaan gebruiken expres laat bestelt zodat ik niet te vroeg kon gaan testen
Ha ladies, ik kom hier ook maar eens spieken.. ik vermoed namelijk dat ik mijn NOD pas in augustus ga hebben.. zucht.. zometeen maar weer eens het dagelijkse ovu-testje er tegenaan gooien.
@ musty zag dat jij de zwanger en kids ovutesten ook hebt (wondfy) enigste waar ik duidelijk mijn ei mee kan spotten!! heb jij ze al vaker gebruikt??????? sensitest test ik slecht posi mee. ja met 2 tot 3 sticks op een dag. en wondfu maar 1
ja dit is de 4de ronde dat ik ze gebruik, die van sensitest heb ik ook ooit gehad maar wat een bagger testen zeg , die van kruitvat zelf ook bagger babyboomshop was ik wel tevreden over en nu deze heb er nogal wat nodig en ze zijn lekker goedkoop
Haha succes zomaar1986!!! Ik zit nu op CD 5. Binnen 6 á 11 dagen zal ik mijn eisprong wel weer hebben. Heb net alvast ovulatie en zwangerschapstestjes besteld haha we kunnen er weer tegenaan
Mmh.. daar word ik niet vrolijk van.. heb zojuist 24 nieuwe ovu-testen van sensitest binnengekregen! Maar hebben jullie bij Wondfu ook continu een streepje dat niet als positief geldt, dat heb ik bij sensitest wel al 2 weken..