NOD 1 - 15 augustus 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Goedemorgen!
    *wacht nog steeds op ei, dus mag zich steeds definitiever in augustus komen melden*

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    aw jessie wat ongelooflijk balen zeg die lange cyclussen :x

3. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    * doet een eidansje voor Jessie*

4. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

hey dames,

hier hele huis weer schoon. word volgende week weer mega warm dus geen zin dan. net een ovutets gedaan, was iets lichter weer. alleen vanmorgen geklust. mannete heeft zo geen zin. alst erop aan komt wil die niet.. hoop dat genoeg is geweest anders morgen nog maar ff ofzo

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Goeie morgen allemaal
    Hoe is het hier...

Hier heb ik het laatste wasje erin en zal zo de rest van het huis ff doen...nou kan het nog, morgen geen zin in denk ik...moet morgen al een hele dag werken...pffff (normaal maar een paar uurtjes per dag ;))

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    dankje!

Hoe is het nu met jou? Tijdje niet gezien..
    Hoe is het met de pfeijfer?

7. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    @ Jessie, het gaat wel, nog niet echt veel beter met de pfeijfer, heb er nog veel last van, maar doe gewoon wat meer en dan ben ik maar erg moe, maar kan echt niet niks meer doen!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    denk het niet omdat ik nu al oud bloed verlies, echt dat grijzig bruin

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hmmm ik heb verder geen verstand vna na een curretage weet wel dat als je zwnager bent geweest, hoe vroeg ook, en je hebt al een kind gehad dan is vroeg druppels melk ook teken van zwangerschap.. mssn moet jouw lichaam weer ontzwangeren? maar dat was bij mij ook snel gegaan na mijn vmk's en MA..

heb je wel al een test uitgevoerd om eve. zwangerschap uit te sluiten? anders bezoekje ha brengen?

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38

Doet voor jullie een eidansje :p

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemiddag ladies!

Hier de hele huis al van kant. Hubbie heeft beneden afgenomen en ik heb de zolder en boven gedaan. Met wasjes tussendoor en opruimen.
    Nu zo lekker lunchen.
    Heb nog hier en dan steekjes en krampen. Maar ik verlies nu al oud bloed. Valt mee deze keer met het hoeveelheid verlies.. mssn omdat mijn laatste ongi erger was ivm eerste ongi na de MA?

12. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Goeiemiddag,

wij gaan hier nu brunchen :p
    lekkere broodjes uit de oven!

en misschien vanmiddag met me meisje naar bed want moet vannacht om 3 a 4 me moeder van schiphol halen! :D

heb denk ik wel me eisprong vandaag! :D
    want voel het!!! (laatste keer ik het voelde was met de miskraam)

13. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Goedemiddag meiden!

Ik heb gisteren hier wel meegelezen maar ik kon niet reageren (gaat via de telefoon niet, heel vreemd).

Liane, hoera je eisprong! Goed klussen nog even vandaag?
    Succes!

Jessie, wat balen zeg zo'n lange cyclus! *doet ook eidansje voor Jessie*

Parr, Zomaar en Senna wat actief zeg, huis schoonmaken enzo!
    Wel lekker hoor, het kan maar klaar zijn!

Luckey, misschien toch een zwangerschap? Vervelend hè, die onderzekerheid. Misschien is het voor jezelf, wat ook de uitslag is, wel fijn om even naar de ha te gaan.

Wij gaan straks even naar vrienden toe maar heb eigenlijk geen zin. Het is mooi weer dus m'n tuinstoel en een boek trekt stiekem meer. Nou ja, het is niet anders en het zal vast wel gezellig zijn.

Tot later!

14. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    @ Marry, Al gedaan ;)
    Ik snap wat je bedoeld ik zou ook lekker op een stoel willen lezen en rustig aan doen....
    Maarja wij gaan straks naar me schoonouders waar me zwager ook is met zijn gezin...
    En laat ik die nu net niet kunnen uitstaan!
    Hun kindje is 1,5 en doet alles, want hij weet niet wat nee is zegt me zwager dan, oma schild aardappels gooid ze in de pan met water en hij pakt ze er weer uit en gooid ze op de grond, moeder pakt ze weer op en kind gooid ze weer op de grond.... (om maar even een voorbeeldje te noemen)

15. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Hee ladies, hoe is het met eieren? :D

Ik was woensdag klaar met mij ongi. Donderdag en gisteren geklust en nu heb ik sinds gisteren wat bruinrood bloedweefsel. Al anderhalve dag...:(
    Misschien overblijfsel van ongi?

Heb het wel een keer vaker gehad, maar dat was dan maar eventjes. Moet wel zeggen dat mijn ongi wat minder heftig was deze keer, dus misschien moest dit nog even opgeruimd worden? Wie het weet mag het zeggen, haha.

Fijne kluszondag gewenst!

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Als ik uitga van de normale 30dagen hoort mijn volgende NOD 15 of 16 augustus te zijn. Maar mn cyclus is aardig in de war. Dus we kijken het deze maand gewoon even aan :D.

Visite komt straks! We gaan bbq'en. Dus ik ga maar weer aan de slag:D. Spreek jullie meiden!

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Iedereen een fijne dag!

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Sprokkel: hoi, jou had ik nog niet gezien dus van mij ook nog een: welkom!
    Dat bruine bloedverlies is inderdaad overblijfsel van je ongi. Dat heb ik nl ook elke maand.
    Ben je net gestopt met de pil? Toen ik aan de pil was had ik het nooit en was ik iets van 5 dagen ongi en dat bouwde geleidelijk af en dan..klaar! Maar nu is het dag 1,2 ongi en dan bijv dag 3 niks, dag 4 beetje bruin, dag 5 niks, dag 6 ineens nog een beetje bruin...
    Het komt in golven dus...
    Jullie gaan er deze maand voor het eerst voor? Spannend!
    Heb je al kindje(s)? En hoe oud ben je?
    Haha zo, klaar met vragenvuur :p

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik ben er ook weer vandoor...naar mn ouders..die afleiding kan ik wel gebruiken! Anders zit ik hier maar de hele dag zenuwachtig te zijn voor morgen...
    Dus bij ouders gezellig tafeltennissen, kletsen, eten én nog foto's kijken van mn broertje uit zn Australië-tijd :)

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    LYDIA FIJNE VAKANTIEEE!!
    En ik hoop dat het zaadonderzoek positief is!

Deel Deze Pagina