@ lindanna... mijn ervaring is dat je ook bij de gyn geluk moet hebben welke je treft..... na kan ze op 3 handen tellen zoveel gyns.... kan je ik je zeggen dat er genoeg zijn die niet weten waar ze t over hebben heb genoeg zelf uit moeten pluizen
Ja dat denk ik ook. De gyns die ik afgelopen weken heb gehad. Eerst voor colposcopie ivm pap2 en die van afgelopen week voor termijn echo en evt controle schildklier waren wel leuke kerels. Kon ik wel mee door de bocht. Heb nogal stomme humor over mijn gezondheid die de meeste artsen niet snappen, maar zij wel dus dat is dan een pluspunt. Las je verhaal net. Pfff hoop dat het snel hersteld is. Maar als ik jou zo lees (in andere topics ed) denk ik dat het met jou wel goed gaat komen..... Liefs
dat zijn hele mooie waardes!... ja vermoed ook daarom dat t daarom nu niet goed is en de gyn ook bij mij stond ie jaren goed ingesteld tot aan de zs, tijdens de zs ging ook goed maar na de zs....pooh mn hele gezondheid is een grote puinhoop op t moment en wordt er effe leip van weet niet meer wat ik moet voelen wat ik voel en t waar aan te wijten op t moment
oh vast wel...heb het al eens allemaal gedaan 3,5 jaar lang met een kroon van een meisje van 2 nu....dus heb nog ff voordat ik helemaal weer hopeloos word hihi... Dit is alleen de eerste miskraam....en vond het moeilijk maar ik wil gewoon door...heb echt gerouwd..gehuild...getreurd...maar heb het afgesloten er afscheid van genomen en nu weer verder....in januari zal ik er nog eens om rouwen en het herdenken....en dan hoop ik gewoon al weer zwanger te zijn en een mooi 2de wondertje te krijgen..
Klote man. Ik hoor ook vaak dat het dan ineens na een zwangerschap de andere kant op slaat. Kan ik wel een beetje ff gebruiken. Maar wat jij mee maakt lees ik ook veel. Rare hormonen. Ja soms weet je echt niet waar je het van hebt. Kan van alles zijn. Ik had toen ik vorig jaar een hernia had, heel veel last van vermoeidheid en koud. Toen kwam ik bij de bedrijfsarts en die zei toen hoe is je schildklier? Ik testen was die veel te laag. terwijl ik dacht dat het kwam door mijn rug dat ik zo moe was en dat ik het zo koud had kwam daar volgens mij weer van. Dus inderdaad lastig te zien waar het door komt.....
als je ergens reageerd krijg je een abbonement op dat topic.. onder directe links rechts boven bij de zwarte balk (bij uitloggen en zoeken) als je daar op klikt kun je ergens onderin abbonementen zien staan...als je daar op klikt kan je bijhouden welke topics nieuwe berichten hebben en waar je in hebt gereageerd! Ik vind dat wel handig.....
Klik hier boven de berichten op onderwerp tools ofzo en dan op abonneren op dit onderwerp daarna kun je het weer makkerlijker terugvinden!
Ja dat is wel even moeilijk, je was al een end op weg.... het enige wat je nu kan doen is inderdaad doorgaan. Liefs
meiden die veel lezen? heb wat voor het potje van ons meisje te koop staan... bol.com | Zoekresultaten
ja pfff hormonen! net zoiets als manne kan niet met ze en niet zonder ze (grapje ) nee maar pff soms wordt je er echt hopeloos van zeg alrijd maar ik ben een mandaagochtendproduct
Ja ik ook.... Mijn moeder zegt bij alles wat ik heb ooh sorry dat je niet goed gelukt bent. Mijn man heeft laatst geroepen toen ik weer eens wat raars had, (heb namelijk nooit gewoon een griepje) dat hij toch maar eens bij zijn oom zou gaan vragen of hij zijn jachtgeweer nog heeft. Mocht er weer iets komen dat hij dan euthanasie kan plegen.... Moest er heeel hard om lachen. Ben echt een kneusje af en toe.... Ach ja als je er maar beetje vrolijk mee om gaat en er niet te zwaar aan tilt is er eigenlijk niets aan de hand.... Heb een collega gehad en die was sinds haar geboorte licht spastisch en die had er op haar 30ste nog geen vrede mee. Zij bleef er echt in hangen. Ze was dan ook niet gelukkig. Ik ben wel gelukkig, ik zit alleen een beetje raar in elkaar.... Liefs
@ lindanna.... whahaha ach we blijven hier ook lachen hoor... mijn mannetje heeft eens gevraagt kan je de volgende keer niet gewoon simpel wat breken zoals elke gemiddelde nederlander dat is nu net iets wat ik niet voor mekaar krijg *afkloppen*
musty das geen goed nieuws wat ik las balen... miss nog een klein wonder die gebeurt. heb hier een ontzettende leuke ongi. alleen bloed bij afvegen en mega last van onderin me buik zucht. waarom hebben mannen het niet zo zwaar als ons bleghhhhhhhhhhh @ ilse zet het bij jou nog niet door? hier dus ook niet bepaald hahaha