Hoi Hoi! Ik slik al vijf jaar geen pil meer, dus dat kan het niet zijn. Het kluwerk zal wel wat losgemaakt hebben ...hahaha, bah! We hebben nog geen kindjes en ik ben al 34. Beter laat dan nooit, he! X
Ik kom er ook bij hier! Ik ben gisteren ongi geworden. En moet zeggen het komt met heel veel tegelijk, ook veel stolsels.......bahbah........ Mijn volgende NOD is 11 augustus. Ik ga de 10e op vakantie. lekker ge-timed dus. Ik zie wat mensen uit eerdere NOD-toppics en ook allemaal voor mij nieuwe namen. Volgens mij word het een vruchtbare maand. De zomer is in het land, wat willen we nu nog meer! Ik heb twee pendels voor augustus, dus vind het extra spannend!
Ik heb vorige week een test gedaan en witter dan omo ooit kan wassen. verder is de curretage al bijna 6 maanden geleden dus ontzwangeren lijkt me sterk. Morgen om 14 uur heb ik een afspraak bij de gyn dus hopelijk wil hij gelijk even mijn eileiders enzo nakijken... misschien staat er wel een eitje klaar he...
Mmmm dat golvend ongi zijn komt dus vaker voor. ik heb dat sinds 2 maanden. 1-2 dagen ongi, 3 dagen niets en dan weer een dag ongi (lichtelijk)... dat is de reden dat ik naar de huisarts ben gestapt en gezien de kinderwens stuurt ze me door naar de gyn (terwijl ze niet denk dat het iets geks is, maar puur om me gerust te stellen)
wat een rust trouwens nog. weinig bij te lezen scheelt weer hier lekker na delfzijl geweest zwemmen met de honden. heeerlijk was het
Hoi, Zo even weer bijgelezen, ik denk dat het nog zo rustig is, omdat voor iedereen de NOD nog ff duurt... Ik verlies alleen nog wat bruin, dus ongi bijna weg gelukkig, eerst ongi zonder nuvaring...duurt wel langer maar ja maakt niet uit he... Vandaag lekker wezen varen, super lekker weer en we zijn er net weer, onze zoon was op, maar gelukkig niet vervelend..... Ga zelf ook niet zo laat slapen, morgen lekker een dag vrij.... Liefs
Hey meiden Ik ga zo afsluiten, moet morgen de hele dag werken, dus ben er pas weer naar 16:00 uur pfffffff...zo geen zin in, maar goed... @Sprokkel en Djuuzie Welkom hier En heel veel succesmet zwanger worden! @Heitje Heel veel succes morgen En we zullen aan je denken, hoop dat alles meevalt! @Zomaar Lekker is dat he met de honden te zwemmen hihi Wij hebben voor de honden een zwembadje in de tuin staan hihihih
Lekker joh zo'n dagje En het was idd heel erg lekker weer! Morgen word het nog warmer... Hier is de ongie ook al weer weg
heys meiden idd erg rustig! mja vakantie tijd heh hier ook al druk aan de klusserdeklus @ luckey succes morgen bij de gyn! duim voor je dat t allemaal positief uitpakt! @ hier...... kriebels voor morgen om half 11 naar de neuroloog, beste dinnetje gaat met me mee en daarna gaan we lekker lunchen
Joehoe, ik heb zojuist het allerlaatste stukje serieuze tekst voor mijn proefschrift naar mijn begeleider gestuurd.. nu alleen nog mijn dankwoord Oke, de droger piept dat ie klaar is.. even was opvouwen en kijken of het nog af kan koelen in hier in huis.. @Heitje, heel veel succes morgen. Ik hoop dat het meevalt met de pijn en dat ze ook daadwerkelijk iets kunnen verhelpen!
ik ga maar slapen de verwachtte tijd van aankomst van me moeder is: 4:05.... heb besloten dat ik haar toch niet ga halen lijkt me niet verstandig, ook omdat ik morgen om half 10 moet werken tot half 7 en je weet maar nooit hoe erg het uitloopt allemaal ik mis der wel verschrikkelijk
Dank jullie wel voor de succeswensen meiden! Ben stikzenuwachtig dus kan het wel gebruiken... Brr het idee dat ik niet weet wat er gaat gebeuren geeft me een gevoel van onmacht en geen controle erover hebben...geen fijn gevoel...Heb rustgevende druppeltjes in huis, die neem ik nu maar ff in voor het slapen gaan.. En morgen voor de kijkoperatie krijg ik ook dormicum om wat te ontspannen, wel fijn... Ik hoop dat ik geen uren hoef te wachten voor ze me gaan helpen...1 uur moeten we er zijn! Heb net mn ringen van mn vingers gehaald...holy f*ck wat zat er eentje strak! (heb ik al jaren niet meer afgehad) Hij doet nu helemaal zeer en er zit een hele rooie bobbel nu, haha! Navelpiercing heb ik er een paar weken geleden al uitgehaald..voel me wel kaal nu Maar morgen nog kaler want dan ga ik me ff goed scheren, hoeven hun dat niet te doen Musty: waarom ga je naar de neuroloog morgen?? Succes in ieder geval meid!! Liane: wow, ben je echt 5 maanden weggeweest hier? Pff wat vliegt de tijd toch... Klussers: go go go! Zet em op! Jessie: jeuj, fijn dat je proefschrift af is! En dan? Helemaal klaar met school? Wat voor opleiding? Djuuzie: welkom! Luckey: succes morgen bij de gyn! Hopelijk groeit er een mooi eitje! Marielle: fijne vrije dag morgen! Sprokkel: ja zeker beter laat dan nooit! Ik hoop dat het snel raak is voor je! Hier net nog voor de zekerheid een testje gedaan... (ik verloor vanmiddag ineens heel veel slijm en wilde echt 100% zeker weten dat ik niet zwanger ben...je zal het meemaken he, en dan zo'n operatie...) maar hij is spierwit, nu ook nog na ruim een half uur... Zo, ik ga naar bedje toe..morgen om half 9 mag ik nog een beschuitje eten en daarna moet ik de rest van de dag op een vinger kluiven. Ik kom morgenochtend nog wel ff kijken hier.. Welterusten!
Ik kom heitje alvast veel succes voor strakkies wensen! Ben niet zo lekker in mijn vel de afgelopen paar dagen.. ben er wel maar niet veel zin om mee te beppen
goeiemorgen eitje is op zijn retour. net getest en de streep is al wat lichter dan de conrole streep. nog maar ff klussen vanaaf, want heb nog we steken rechts @ liane goed besluit om je mams da toch maar niet te halen @ heitje succes nu ga ik weer moet douche straks werken zo geen zin
Goedemorgen meiden, Heitje eerst en vooral een hele dikke knuffel van mij en heel veel succes vandaag Hier: gisteren nog eens getempt en temp was 36.9 (lekker hoog) maar 2 uurtjes later had ik lichtrood bij het afvegen vandaag is mijn temp 36.7, ik heb nog steeds bloedverlies, ben misselijk en heb enorm veel pijn in de onderrug en pijnlijke steken in mijn buik...
Heitje veel sterkte vandaag!!!!! hier gaf manlief een gisteren na de klus een rare omschrijving van mijn ... jullie weten wel. Hij zei dat het begin recht was met op het einde een golfje erin. Ik had wel weer het gevoel dat hij mijn hele baarmoeder opschoof (heb ik altijd rond mijn eisprong, niet echt prettig gevoel) dus laten we hopen dat er iets te zien is tijdens de echo. ALS ik een echo krijg om alles te checken....