Goeiemorgen allemaal!!! gistere voelde ik me eisprong al, maar iets minder heftig dan andere keren (zo vaak is dat niet geweest) maar gistere avond begon het ineens veel erger te worden, ik liep krom naar bed, en heb er de hele nacht pijn van gehad, en nu voel ik het nog steeds, ietsje minder gelukkig af en toe al @ Heitje, jaa 5 maanden, pffff! ben er wel heel af en toe geweest maar ik kon het niet omdat ik dan bang was dat ik toch weer kriebels kreeg om het te proberen, en nu kon ik die kriebels niet meer tegen houden
@ Yaraah, nee af en toe is het niet fijn maar aan de andere kant ook wel heeeeel erg fijn wat nu weet ik dat ik me ei heb gehad en wanneer maar het duurd dit keer wel erg lang??? Jeeeeeeeej me mok met 3 foto's van me meisje is binnen!!!
Gefeliciteerd!!! WOW! Ik vond mijn scriptie al zo'n marteling . Waar gaat ie over? Heel veel succes Musty!! Spannend zeg! Heeeeeel veel succes Heitje!! Ik wens je veel "zen" toe en een zeer positieve uitslag!! Klusze! Hmm, klinkt niet prettig idd. Ik ben benieuwd wat de gyn zegt, ook over die rare ongi. Bij mij is het weer over geloof ik. Succes met de echo! Balen dat het zo'n pijn doet, vorige maand lag ik ook wakker van rugpijn. Maarja ook wel weer fijn dat je het voelt. Nu maar hopen dat het raak is voor je! Ik duim mee!
Dank jullie wel schatten! Superlief weer (jullie weten ook van geen ophouden he ) Nog 2 uurtjes, dan ben ik in het zkh. Ik hou me maar steeds voor 'ze gaan me helpen en alles vrijmaken!' ipv te denken 'oh nee, straks zit er wat ergs en moet de hele boel eruit!'. Dat helpt wel een beetje... Vraag me alleen af of ik wel vandaag nog naar huis mag...als ik pas laat geholpen word weet ik niet of ze nog ontslaan 's avonds? En anders maar niet, heb mn tandenborstel ingepakt Parr: begrijpelijk hoor dat je ff niet zo lekker in je vel zit...die eerste 2 weken van de maand zijn altijd stom vind ik Knuffel voor jou! Liane: goed hoor dat jullie er weer voor gaan! Wie weet brengt het een hoop afleiding en voel je je gauw ook weer wat sterker! Misschien heb je wel een mega-ei nu! Yaraah: ow shit wat balen weer een ongi Hele dikke knuffel voor jou en ik hoop op heeel snel een goeie plakbeeb! Antares: heb je nog bloedverlies? Of is het helemaal gedaan nu? Sammie: succes morgen bij de HA! Luckey: nogmaals succes bij de gyn!
@ Heitje, dankjewel! ik wou je ook nog even zeggen dat ze je ook s'avonds nog ontslaan! dat deden ze bij mijn schoonvader ook. Heeeel veeeeel succes!!! het komt allemaal goed!
Ik ga naar me schoonouders, kleine meid is ongelooflijk vervelend en het word warm hier, dus lekker afkoelen in het zwembad!!!
Veel plezier Liane! Ik ga ook afsluiten hier... kan met mn mobiel niet op zp maar wel op hyves enz dus misschien pb ik wel iemand van jullie om te laten weten hoe het is gegaan, maar alleen als ik me goed voel natuurlijk Tot later!
Een vriendin van me heeft ook een kijkoperatie gehad en dankzij de narcose viel het erg mee. Ze had ook goede pijnstillers achteraf...... Hele dikke knuf hoor en ik vind het zwaar kl*** dat er mensen zijn die dit allemaal moeten doorstaan. Hoop dat het gauw beloond wordt hoor!!! Hier ook zenuwen... hopelijk werkt de gyn mee en geeft hij een echo en goede uitleg. Lijkt me wel eens interessant te zien hoe en wat met een eitje op weg.... die pijn heb ik maar 1x per maand eigenlijk dus moet wel mijn eisprong zijn.....
Heee Heitje, Heel veel succes vanmiddag dat ze het maar helemaal in orde gaan maken. Hoop dat je er niet al te veel last van zal hebben. Denk aan je.... Liefs Linda
Ik hoop dat alles goed is gegaan meid!! Ja bij mij is het niet alleen dat ik toch ongi ben geworden maar ook dat ik nu 20weken zwanger had kunnen zijn heb gewoon ff een dipje..
Nu ff ego bericht. Hier nog geen ei gespot. Wel duidelijkere ovu test, maar gister vergeten.... Sufko.... Hoop wel dat ik hem nu niet gemist heb. Hoewel redelijk goed gewerkt. Dus komt wel goed. Moet zeggen dat ik er nu totaal niet mee bezig ben. Echt heel gek. Ik zie het allemaal wel. Als het komt dan komt het, dat gevoel. Nou meiden hier weer hard aan het werk, kreeg van mijn baas op mijn flikker dat ik te veel achter internet zat. Hihihi valt best mee toch ?? Dus kan nu alleen rond lunch en begin en eind van de werkdag. In het weekend te weinig tijd en zin om laptop op te starten dus dan komt het er ook niet van..... Lees wel steeds mee op telefoon, maar daarmee reageren is zooo irritant dat ik dan denk doe ik morgen wel even, en dan vergeet ik laptop weer. Maar lees wel alles en leef ook echt met iedereen mee ook al lezen jullie dat niet... Liefs
Spannend, hoop dat hij je duidelijk uitleg geeft zodat je ook kan zien wat ze doen... Ik vond het wel interessant toen ik echo kreeg, maar beetje jammer dat daar toen al niets meer op te zien was. (vmk) Hoop dat jij de eierparade wel mag/kan zien. Zou wel apart zijn als je ze zag... Succes. Wanneer moet je naar de Gyn?
Hallo Dames, Ik mag morgen voor een HSG, ik zie er nu al tegen op. maar ik doe het voor een goed doel. Heitje je bent nu al in het ZH, maar toch ook nog even via deze weg, heel veer strekte en ik denk aan je @ All: Hoe gaat het hier allemaal? Ik heb niet alles bijgelezen.
Wat een fijne gyn had ik net zeg. Hij had echt effe tijd voor me en legde alles goed uit. Hij maakte eerst grapjes dat hij normaal vrouwen met een teveel aan bloedverlies en ik kom nu met weinig bloedverlies. Dat kon allemaal normaal zijn maar hij zou toch alles even checken. Heeft eerst gekeken met die eendebek. Hij zag een lichte verzakking maar verder zag het er goed uit. Toen gevoeld en hij voelde een mooie kleine baarmoeder, baarmoedermond was gesloten. Alles voelde perfect. Toen die inwendige echo en ook daar niks dan perfectie. baarmoederslijm was 6 mm dik (zegt me niks) en rechts in de eileider zag hij wel een zwangerschapslichaam van 15.7 mm. (heet ook zo als ik niet bevrucht ben) dus mijn ei is gesprongen.... Het is nu afwachten maar alles zag er perfect uit voor een zwangerschap....
Fijn dat het goed ging luckey! & heitje ik duim voor je! Hoop dat alles goed gaat vandaag.. Hier ben ik aan het afwachten tot mijn ongesteldheid voorbij is. Denk dat het morgen of maximaal overmorgen wel voorbij is. Wil er weer volop voor gaan deze maand! Gelukkig gaan we ook 9dagen op vakantie dus dat zal wel lukken.