yay dat klinkt gelukkig allemaal superpositief! beterschap heitje! en duim keihard voor je dat je de eerste en beste ronde 2 dikke roze vette strepen hebt staan!
@ de rest even geen puf terug te lezen, heb me een koppijn niet normaal :x giga druk geweest vandaag ook vanochtend bij de neuroloog geweest... hij kan zo op t eerste gezicht niets vinden nog eens reflexen ect gecheckt dit is allemaal in orde aankomende woensdagochtend krijg ik een EEG en 6 aug na mn NOD als we weten of ik wel of niet zwanger ben.... ben ik wel zwanger mag de mri in de 1ste 3 maannden niet en anders krijg ik hm op 6 aug dus. en dan 13 aug alle uitslagen Het zouden subkklinische aanvalletjes kunnen zijn is dit het geval gaat de anti epileptica omhoog en de andere optie dat het aan de schildklier ligt is ook nog steeds niet uitgesloten dat weten we pas half aug dus al met al nog niet veel wijzer
ben superblij voor HEITJE...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GO GIRL...... op naar de twee strepen...... enne beterschap he.. dikke knuf van mij
Balen zeg.. zowel van de hoofdpijn als dat je niet veel wijzer bent geworden.. mogen die anti-epileptica wel als je zwanger bent? Beseft zich ineens weer wat een geschenk het is om gezond te zijn..
haha ik krijg net een pendel.....NU zwanger van een jongen..... en ik heb niet eens mij ei gehad....goed he????
gelukkig!!!!! op naar roze voor onze heitje!!! ga deze maand heel hard duimen!! (voor de rest ook hoor meiden) xxx
Wat super om te lezen! Heitje heel veel beterschap! En ik ga voor je duimen dat je straks snel zwanger bent als jullie er weer voor mogen gaan!
@hier Nou meiden, ik ga zo douchen, en dan maar lekker bankhangen! Of ik ga zo ff lijstje maken voor wat ik allemaal nog anders wil hebben in ons huissie hihihhi Of ideeen opdoen voor de tuin...
Goeieavond! Hier is de pijn weg, voel het af en toe nog een heel klein beetje, maar das niks Nu op tijd naar bed en morgen vroeg op en dan naar Eersel, naar me vriendin, samen met kleine meid Heb er echt heel veel zin in!
Nou, hier wordt heel wat af gekletst! Een dagje niet kijken en ben er meteen uit. T is wel erg gezellig zo, maar het lukt niet om overal op te reageren . @Lindanna, Jammer dat je testen op waren! Met welk merk test je? Het zal nu vast wel met je vmk te maken hebben dat je cyclus iets anders loopt. Eneh ..wel door werken he @Janis, succes morgen met de hsg! @Luckey, ik hou wel van artsen met humor, maakt het vaak allemaal wat meer ontspannen. Wat fijn dat je goede ervaring met de gyn hebt. Fijn om te horen dat alles goed is, je gaat een lekkere zomer tegemoet hoop ik! @Bloemm, heerlijk relaxed op vakantie en dan roze terug. Een hele fijne vakantie @Jessie80, klinkt erg interessant je proefschrift. Zou hem graag van je willen lezen Ik werk namelijk in de psychiatrie en veel cliënten zijn schizofreen of hebben een schizo- affectieve stoornis. @Heitje, wat goed nieuws! Een hele dikke beterschaps-knuffel! @Mutsy, wat vervelend al die onderzoeken. En dan kunnen dingen ook niet doorgaan omdat je misschien zwanger bent, mag je bepaalde medicijnen niet ....Succes! Hier eigenlijk geen nieuws. Ik ben nog ongesteld. Het komt er met bakken tegelijk uit zetten voor mijn gevoel .. Voor iedereen welterusten en doe het rustig aan morgen met die warme dag! Greetzzzz Djuuzie
hier nog steeds licht ongi en oud bloed.. ik duim dat het snel over is! is vakantie dus moet wel van genoten worden
Wat ben ik blij voor heitje! Heerlijk om goed nieuws over je te lezen! Beterschap & ik hoop op een super super super positieve test voor je deze maand! In de 4dagen dat ik ongesteld ben geweest heb ik maar 1dag goed gebloed. Het lijkt wel alsof ik maar 2 dagen ongesteld ben geweest. Beetje vreemd, normaal bloed ik zeker wel 3 á 4 dagen goed. Het is nu echt onwijs weinig. Het laatste beetje zeg maar.. Mijn lichaam is zwaar in de war
Zelfde als ik.... volgens de gyn hoefde ik me geen zorgen te maken. Als er niet veel slijm wordt aangemaakt, hoeft het er ook niet uit. Geen idee vanaf wanneer het zorgwekkend wordt..... Geniet er maar van
Heb vanmorgen wel ongelofelijk last van onderrrug en dan met name rechts. Zal de pijn van de eisprong wel zijn, maar is die normaal niet "tijdens" de sprong of zijn er ook dames die er last van hebben erna???? Ben gisteren als blok in slaap gevallen dus niet meer geklust... hopelijk was het genoeg dat zondag geklust is.....