NOD 1 - 15 augustus 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik ben nu echt weg..

Doeidoei

2. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Zou kunnen, maar ik heb ook wel twee keer steken in mijn zij gehad op verschillende momente, en achteraf is niet te zeggen welke van de twee keer raak was. Misschien twee eitjes..? Ken da? ;)

3. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Succes morgen! Welterusten!

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik denk het :p hij was al de hele week aan het hintjes spelen grrrr

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    klopt maar ik heb dat vorige maand pbtjes gestuurd en alleen van zuurtje antwoord gehad :( denk door de vakanties?

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dikke knuffs voor iedereen!!

Morgen gaan we naar Wijk aan Zee! in de ochtend en vroege middag zou het nog mooi weer zijn daar.
    Heb er zin in! Mijn eerste keer aan een NL strand en Kate's eerste keer naar een strand!
    Fototoestel en camera gaan uiteraard mee! Is bijna 2 uurtjes rijden haha blegh lekker op tijd weg dus

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student

HEITJE wat geweldig om dit te lezen!!! Supernieuws! Op naar het roze en de || !!!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hai meiden! Hier is de ongesteldheid nu echt helemaal weg. Dus nu is het afwachten tot mijn ei. Ik ga deze maand wel ovulatietesten gebruiken, want weet niet wat me te wachten staat deze maand qua cyclus. :D

Iedereen een fijne dag vandaag! Het is weer onwijs warm :D

9. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

wanneer is je NOD?
    Jij ook een fijne dag vandaag!!!!!

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Als me cyclus niet vervelend doet en ik gewoon van de normale 30 dagen uitga is mijn NOD of 15 augustus of 16 augustus. Vandaar de ovulatietesten, want anders weet ik het ook niet meer deze maand :D

11. Muurbloempje

ja die ovutesten zijn super, dan weet je bijna precies wanneer je nod is......vorige mnd begonnen en kwam precies uit....

12. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Goedemorgen meiden,

Ik heb gister de HSG gehad, en het is mij enorm tegen gevallen!!!!!
    Ik heb echt heel veel pijn gehad, en na de onderzoek, ben ik gaan hyperventileren, alles begon te tintelen, en na de tijd werd ik erg duizelig, draaierig en misselijk, zo erg zelfs dat ik moest overgeven, en dat ik nog wel een half uur in de onderzoek kamer moest blijven.
    Gister middag had ik het erg koud, terwijl het in huis 25 graden was.
    Ben koud op bed gegaan en heb bijna de hele middag geslapen.
    Nu gaat het wel weer, moet nog wel rustig doen, want anders voel ik mijn buik nog wel. De gyn zei nog dat het ook te maken heeft met de operatie.
    De uitslag weet ik pas 27 augustus, ivm de vakanties.
    Ik ben wel blij dat ik het onderzoek heb gedaan, maar het is wel een keer en NOOIT weer voor mij!!!!

Heitje hoe gaat het nu met jou? ben je alweer wat opgeknapt?

Liefs Janis

13. Muurbloempje

Ik vind het wel knap van je dat je het gedaan hebt....pffffff
    Gelukkig is het voor een goed doel en je zal je vast snel weer beter voelen, doe maar lekker rustig aan...kon de arts helemaal NIKS zeggen???

14. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Hallo meiden, ik ben de afgelopen dagen niet echt in de buurt van de computer geweest dus vandaar even stilte van mijn kant. Heb wel meegelezen af en toe via de telefoon (maar kan dan niet reageren) dus kon wel up to date blijven, hihi!

Janis wat vervelend dat het zo erg was! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Net als Mariëlle zegt: knap dat je het hebt gedaan hoor! Nu hopen dat de uitslagen goed zijn en je snel zwanger mag zijn!

Heitje, fijn te horen dat het goed is gegaan en dat de uitslagen zo goed waren! Knap maar lekker op meid en hopelijk dan snel een dubbele streep!

Luckey, hoe is het met je zoontje? Alweer beter?

Parr, heel veel plezier in Wijk aan Zee! Ik hoop voor jullie dat jullie een beetje mooi weer hebben. Ik ben opgegroeid in de buurt van Wijk aan Zee (24 jaar gewoond) en ben dan ook een groot strandliefhebber. Dat mis ik nu dus nog wel eens maar ja.

Ik heb gisteren de testjes binnengekregen die ik had besteld, een pakje met wat ovu- en zwangerschapstesten. Kleine hoeveelheid, eerst eens kijken hoe het bevalt. M'n temperatuur was vanmorgen 0,4 graden lager dan de afgelopen dagen dus betekent dat dan dat m'n ei in de buurt is? (is de eerste keer tempen dus heb nog geen ervaring)
    M'n vorige cyclus wat 26 dagen dus ik ga vandaag maar eens beginnen met ovu-testen.

Vraagje: hoe vaak klussen jullie in de periode rond je ei? Ik heb begrepen dat het het beste is om het om de dag te doen dus dat is ook wat wij doen nu. Maar misschien dat jullie daar anders over denken?
    Ik vraag me af als ik bijvoorbeeld morgen een positieve ovu-test heb en we hebben vandaag geklust of we dan morgen het beste ook weer kunnen klussen of toch pas vrijdag weer.

Haha, aan de ene kant wil ik er helemaal niet zo 'berekenend' mee bezig zijn. Aan de andere kant wil ik ook gewoon graag zwanger worden en als dit helpt....

Vrijdag gaan we op vakantie voor twee weken en ik heb me voorgenomen de zwangerschapstesten niet mee te nemen zodat ik ook niet in de verleiding kom om eerder te testen (m'n nod is de 6e, de dag dat we terugkomen, bij een cyclus van 26 dagen of eventueel later bij een langere cyclus). Haha, ben erg benieuwd of ik het kan weerstaan ze in de toilettas te gooien!

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Knap van je dat je het toch hebt gedaan! Het is natuurlijk voor een goed doel. Heel veel beterschap en rust lekker uit!

16. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal :)

Gistere ben ik een dagje met me meisje weg geweest, maar wat een reis!!!
    De treinen reden niet waar ik heen moest :(
    Dus moest helemaal omreizen....

@ Heitje wat fijn dat het goed met je gaat en alles goed is gegaan!

17. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ Marry, Lastig he wel/niet plannen om te klussen. Gisteren had ik een duidelijke posi ovu test. Mannetje was erg moe maar dikke vette pech voor hem. Voorheen had ik pech, maar nu moet ie er maar aan geloven. We willen te graag weer zwanger worden.

Rond de eisprong klussen we wel elke dag. Vanavond weer dus voor de zekerheid. Dagen ervoor om de dag.

En nu nog van die testen afblijven haha. Waar gaat de vakantie naartoe?

18. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

hey iedereen..

pffffffffffffff wat verschrikkelijk die wachtbank :( nog anderhalf week te gaan ongeveer.

ben maar druk aan de poets in huis. alles weer fris en fruitig en nu druk de gordijnen aan het wassen. om er maar niet mee bezig te zijn...

elke maand voel ik wat anders en dan komt de ongi gewoon. heb nu een harde onderbuik pffff niet leuk doet goed zeer...

en hoe is het hier verder heb nog niks terug gelezen.

19. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    #739 liane, 21 jul 2010
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
    gelukkig zitten we wel samen op de wachtbank zomaar ;)

20. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

ja gelukkig wel jij 1 dag voor ;) weet niet hoe me cyclus uitvalt. ovualtietest was zaterdag posi. dus binnen 48 uur. of 28 dagen of 29/30 dagen wel netjes.

heb jij al ergens last van

of je moeheid na dan ;)

Deel Deze Pagina