NOD 1 - 15 augustus 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

hey

wat balen van je mannetje maar wees blij na je klus periode hahah

pigment heeft er wel mee te maken maar aardig vroeg. maar kan wel zou ff googlen volgens jou

2. zomaar1986

bahhhhhhh der komt regen aan. duurt nog ff voordat het in groningen maar dan nog.... weer binnen zitten.

koelt wel lekker af dan ;)

ik ga ff afsluiten ga ff in de tuinstoel slapen

3. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

ik heb ook een soort pigmentvlek en die werd toen ik zwanger was steeds donkerder bruin......dus het heeft wel degelijk te maken met hormonen!!!

arm ventje....dan moet je hem maar goed verzorgen...kan hij straks jou goed verzorgen als je op het laatst loopt ....hahaha:D

4. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek

Nou laten we het hopen. Lijkt me alleen nog wel een beetje vroeg. Maar goed er zijn wel meer dingen waarin ik niet helemaal normaal ben. :D:D

Ja arme scheet. Ja wij zijn inmiddels wel goed in het elkaar goed verzorgen, ik 2 keer hernia operatie gehad. En hij heeft 1 keer per jaar dat hij niets meer kan omdat zijn wervels verschieten of zo. Dus helemaal normaal zijn we hier niet (we hebben nooit iets gewoons als verkoudheid of griep), maar in het verzorgen van elkaar zijn we nu helemaal op elkaar ingespeeld.

Beetje jammer wel dat hij er zo chagrijnig van wordt, maar goed dat wist ik van te voren.

Liefs

5. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ik stap in de auto en kom naast je liggen...... Ooh wat zou ik dat graag willen nu zeg, maar ja zit hier nog een uur en dan weer naar huis voor man zorgen.....

6. zomaar1986

word zo binnen zitten waait al enorm en op buienradar zit de regen bijna bij zwolle

7. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hier is het al bewolkt en regent het licht. Het begint ook aardig af te koelen hier. Da's ook wel weer lekker.

8. zomaar1986

het is hier idd ook heerlijk nu lekker bewolkt. denk tussen 5 en 6 regen. zit nog lekker in bikini onder de party tent ;) zo wel alles opruimen tuinkussen

9. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    hier heeft het heel zachtjes geregend en voor de rest niks :)

10. zomaar1986

het sputtert hier nu wat. maar stelt niks voor. kun je rustig om buiten zitten hahaha mis valt het ook zeker wel weer mee

en liane voel je al wat ;) bijna innesteldag whaha voor ons beitjes

11. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    en Zomaar, ik denk dat ik niet voorloop op jou, want heb zondagnacht denk me eisprong gehad, want het begon zondag en in de nacht was de pijn echt heel erg en maandagochtend zakte het weg :)
    dus lopen we denk ik precies gelijk! :D

12. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    nee eigelijk niet, vandaag heb ik een slechte dag, gistere een hele vermoeiende dag gehad en vandaag dus erg moe.
    we eten lekker patatjes en vanavond lekker bankhangen :D en natuurlijk hier zijn!

13. zomaar1986

dan lopen we idd gelijk zondag werd ie al iets lichter . scheelde niet veel. maandag erg ligt.

wauw hopelijk blijft het zo dan. kunnen we 1 augustus beide testen

14. zomaar1986

balen is dat he. dus je kunt verschil niet echt merken dan. hier elke maand wel wat anders of niks. nu af en toe zere boobs. mja ook zo normaal... we should she ;)

wij ook bankhangen of nog met hondje na bos. ligt aan het weer.
    wij gaan soep en kipkarbonade eten. niet zoveel zin in echt warm eten met dit warme weer.

15. zomaar1986

zal ik ju trouwens in de nod aug. lijst zetten op 1 augustus je staat er nog niet op

16. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik denk niet dat mijn NOD 1 augustus is??? want heb een cyclus van 31 dagen normaal, ligt aan de maand, word altijd dezelfde datum onig, alleen deze maand 2 dagen later.
    dus denk dat mijn NOD 3 augustus is??? of misschien nog wel later....
    moet ik nog berekenen met me eisprong

17. zomaar1986

maar als ie zzondag is geweest plus 2 week zit je op 1 maar kan je ook op 3 zetten ;) zegt maar ;)

heb hem net aangepast dus kan je der zo bij op zetten

18. zomaar1986

sjow atwt is ook weer spannend (not) zo voospelbaar blegh

19. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ooo, doe maar op 3 :p (denk ik)

ooo ATWT ik loop een paar afleveringen achter :p
    ik kijk het altijd als de kindjes slapen, maar telkens geen tijd voor gehad of was ik nie thuis met de kindjes :D

20. zomaar1986

je mist niks. zit der zo weer in haha.

gtst is toch wat leuker. mja zomerstop

oke zet je der op. en niet stiekem eerder testen he hahaha grapje

Deel Deze Pagina