@ zomaar tja ... geeen idee.... zou toch wel lekker zijn 1 maand met de man des huizes ruilen hier wordt t rozeverlies rooier en rooier dus ik blijf hier
haha mannen hebben zo makkelijk pfff. krijg hier barstende koppijn bleghhh. nu meer klachten dan bloed... pfff nou wil wel half jaartje ruilen met de man. geen ongi wat een feest
@ zomaar.... denk dat de mannen dan heul heul heul zielig zijn ze zijn al zo zielig als ze een sneetje hebben ofzo
@ zomaar; nee het zet niet door vandaag gewoon de hele dag niks, nog geen druppel! Afwachten maar! Liefs
@ musty ik vind het zo niks aan...bah had zo gehoopt nu verder te kunnen, dan haalt me lichaam weer zo'n gekke streek uit... afwachten maar
@ ilse ... ja als je dan toch ongi moet worden dan graag op tijd @ hier is alles losgebroken vanacht wat een bloedbad... ben helemaal gaar maar ja ga toch werken effe lekker gedachten op totaal andere dingen. fijne dag allemaal
O heerlijk al die bloedbaden Sterkte meiden! @ Ilse, mss nog een keer testen!? Nou pffff ik mag nog ff puregon doorspuiten baaaah
hoi, ilse ik zou idd ook denken dat het een innesteling was bij jou hoor. was toch echt niet genoeg bloed voor een ongi of wel... hier twijfel ik ook... vanmorgen had ik alleen vegen in mijn maandverband, kijken of het bloeden vandaag weer doorzet anders was het een erg korte ongi. (maandag) Dat is toch ook niet gezond voor de cyclus lijkt me.....
@ilse, ik ga weer zitten duimen hooor...... Hier is het bloeden gezakt tot een acceptabel nivo. Hoop dat cyclus ook meteen weer mee gaat doen..... @luckey: Oooh stomme lijven ook he... Ga ook voor jou duimen. @musty: Belachelijk hoeveel eruit kan komen he..... Mijn hemel dacht gister dat ik een slagaderlijke bloeding had of zo.... Nou dames, zal hier vandaag veel zijn. Baas is op vakantie dus heb alle tijd van de wereld. Hahahahahahahah Liefs
Wat houdt ^ puregon spuiten in dan? Neem aan dat dat iets te maken heeft met vruchtbaarheidsbehandeling, maar verder zit ik er niet in. Ben wel benieuwd\ Liefs
Gister avond mijn schoonzus verteld van vmk. Was wel lief, zegt ze nu weet je in ieder geval wel zeker dat je vruchtbaar bent. Zo had ik het nog niet bekeken. Maar het is natuurlijk wel waar. Grappig dat zij daar dan aan dacht....
@ Lindanna, idd is voor vruchtbaarheidsbehandeling, zodra mij folikels goed zijn krijg ik Pregnyl en dat zorgt voor de eisprong.
Nou zeg, misschien moet ik maar gewoon stoppen met duimen en mijn vingers kruisen. Hoest verder? Liefs
HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Een oud gediende komt even strooien
*vangt gedeelte van de HCG* Ik zal nog wat overlaten voor de rest!!!! Hopelijk werkt het!!! Bedankt in elk geval