jaa ben er weer heb het nog lang uitgehouden (al zeg ik ut zelf haha) het gaat wel, merk het nog wel heel erg maar ik doe gewoon wat meer maar dan ben ik daarna wel heel erg moe en kapot, en zegt me lichaam nu kan ik niks meer maarja ik kan niet niks doen dus ja...
He dames, drukdrukdruk, dus geen tijd om bij te lezen.. maar: zie mijn handtekening! Ik hoop echt heel erg dat mijn ei is geweest..
Jeetje ik ben zo ongelooflijk moe vandaag! Ik ga zo lekker op de bank liggen tv kijken.. Ik haat het wachten tot mijn ei komt! De tijd gaat dan maar niet voorbij..
mijn zoontje is weer de oude hoor. de combi was dus gewoon niet goed. af en toe zegt hij nog wel dat hij buikpijn heeft maar seconde later hoor je hem er niet meer over... zal wel loslopen dus. Pfff heb een puistje direkt op de lijn waar mijn slip loopt en dat doet PIJN!!!! LOL
ik word moeier en moeier.... en hoofdpijn en lig hier helemaal alleen op de bank en tis zooo saai, maar wil wakker blijven
Heb net even afgewassen en gepoetst. Zit nu weer achter de pc. Net weer een ovu test gedaan. hihi 2 per dag op het moment. 2e streep is zo goed als verdwenen. Ei dus gehad of uiterlijk morgen. Jippie. Kort cyclus.
@Zomaar, Ja zeker even klussen. Mannetje moest er gisteren ook aan geloven. Is nu een vriend op bezoek. Als die weg is gaan we ervoor. Ga je klussen voor de lol of weet je niet zeker wanneer je ei geweest is?
voor de lol. zaterdag posi ovu gehad. zondag iets lichter vrij donker. maandag lichte test. dus voor de lol hhahaah. ei is geweest hier mja tis nog zo licht als je na bed gaat
Ik was 60 baby's per uur te kijken op sbs6. Wat een heftig programma! Maar ook wel weer erg interessant. Wat een drukte vandaag hier! Het is niet bij te houden Ik heb niet alles terug gelezen, te druk voor vandaag. Maar wens iedereen een fijne donderdag!