NOD 1 - 15 augustus 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    maar dan hebben jullie deze maand toch nog een kans??? of begrijp ik dat verkeerd? (sorry)
    ik duim in iedergeval voor je!

2. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Jah maar zolang ik bloed????? Dan denk ik niet dat het hem gaat worden.

3. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    misschien moet het van binnnen schoon worden voordat je eitje komt? ik weet het ook niet, maar toen met mijn miskraam, toen het nog goed ging dacht ik ook dat het verloren was omdat ik telkens een beetje bloed verloor, heb ik altijd een paar dagen van te voren, en toen stopte het ineens en toen was ik zwanger :)
    dus je weet maar nooit! ;)

4. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Ik heb net wel een ovutestje gedaan, hij was nog niet helemaal net zo donker als de controle streep.
    Maar even een rare vraag, toen jij bloed verloor, heb jij toen geklust?

Mijn pijn in de buik is gelukkig afgezakt, en het bloeden is nu gelukkig ook minder, had het er net over met mijn vriend, dat als je in je vruchtbare periode zit dat ik dan ook meer slijm heb, en als er dan wat bloed bij is dat het dan ook erger lijkt dan het is.
    Ik ben nu gelukkig wel wat rustiger, en hoop dat het bloeden wel snel stopt zodat we deze maand toch nog een kans maken.
    Morgen wel weer een ovutestje doen, en dan zien wat de tweede streep doet.

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden
    Hier is mijn eitje in aantocht, dus we moeten weer aan de klus hihihi
    Kon gisteravond een klein beetje draden trekken, dus gisteravond geklust...maar het was er eigenlijks veels te warm voor pffff

Vanavond maar weer voor de zekerheid, heb nu iedere keer krampjes en steken in mijn onderbuik!

@het blijven liggen
    Ik blijf wel even liggen met mijn benen wat omhoog, en daarna ga ik te plassen

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@janis
    Hopelijk houd het bloeden snel op en is je buikpijn ook snel weg!

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

ik zit nou op MTV te kijken 16 and pregnant marathon te kijken
    Soms best een leuk stukje om te zien!

8. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    @ Janis, ik was toen heeeeel erg ziek, dus niet geklust en het was na mijn ei.

@ Senna, ik kijk dat ook :D

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat toevallig liane
    Wel leuk om te zien he :D

10. Janneke

Janneke Actief lid

5 jul 2010
    134
    0
    0
    @Janis: Ik hoop dat alles goed gaat, ga voor je duimen.

IK blijf een minuutje of 10 liggen, met een kussentje onder de bibs, en dan moet ik erg nodig plassen. Wij hebben altijd een handdoekje klaar liggen omdat het anders te veel drupt....

Ik kijk ook graag naar Jon and Kate plus 8 op discovery travel and livind (digitale tv) over een gezin met een 2-ling en een 6-ling....

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    bah wel erg vervelend :( dikke knuffs, ik hoop dat het snel voorbij is!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier na de seks wordt er niet meteen opgestaan :p ff lekker knuffelen nog en dan wc papier tussen de benen en dan ga ik plassen.

13. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    @ Senna, jaa ik vind het ook erg leuk om te zien, alleen jammer dat ik deze al gezien heb, dus hoop dat er zo eentje komt die ik nog niet heb gezien.

14. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @Janis, Hopelijk gaat het snel beter met je! dikke knuffel!

Ben deze maand verslaafd aan ovu testen. Te bang om m'n ei te missen. Heb hem waarschijnlijk gisteren of vandaag gehad. Maar vind het zo vroeg in de cyclus dat ik het ondanks die testen niet helemaal kan geloven. Nou bijna wit hoor. Morgen weer hihi, of zou ik er vanaf kunnen blijven.

Blijf hier meestal ook even liggen na het klussen. Maar als ik echt naar de wc moet ga ik ook gewoon.

liefs

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Silsa, hoop zo dat je je ei al hebt gehad...en goed geklust! Op naar nog zo een mooi wondertje! En deze keer een plakkerdje he....

16. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Lief van je! Ja goed geklust, ondanks dat mannetje moe was...

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik wil oohoook....snif...

wil weer door....maar het is nog zo kort geleden...over 3 dagen is het een maand terug. En ik bloed al 3 dagen een mini beetje....weet niet waar het van komt...soms bruin soms rood...maar het wil niet doorzetten.

En ik blijf een bolle buik houden en pas mijn broeken niet.....vreemd ben wel afgevallen al 4 kilo!! Maar mijn buik niet....boehoeeee.....

Komt wel goed weet ik wel..maar ik ben ongeduldig hahaha. September duurt nog zo lang voordat ik weer de clomid mag slikken...........en ik hoop zo op een normale cyclus en een wonder!! Nog eentje......zou het me gegund zijn....

18. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Heej Antares,
    Balen dat het niet doorzet. Ik had deze keer ook voor het eerst 2 dagen bruin. Nooit eerder gehad. Heeft denk ik echt te maken met de mk. Zo'n vroeg ei heb ik ook nog niet eerder gehad. Ben er erg blij mee, maar lichaam is blijkbaar toch nog een beetje van slag. Hopelijk zet het snel door en krijg je een normale (of korte) cyclus. Zal voor je duimen!! Dikke knuffel voor jou!

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Die met die tweeling had ik nog niet eerder gezien..
    Maar vond haar ook wel een k*twijf trouwens hihi :) die moeder van die tweeling
    Die vond stappen met haar ex-vriend belangrijker als bij haar kids zijn...:(

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou ik ga zo weer afsluiten,want moet strakkies weer werken...pfff
    En dan morgen nog ff 2 uurtjes en dan heb ik 3 weekjes vakantie!! :D

Deel Deze Pagina