NOD 1 - 15 augustus 2010

Discussion in 'NOD forum' started by kwebbeltje, Jun 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luckey

luckey VIP lid

Feb 16, 2010
    5,129
    0
    0
    Hier blijf ik ook altijd eventjes liggen en ga dan plassen....
    ik loop ook altijd leeg maar goed wat binnen is is binnen he... de rest is overbodig...

2. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    wat word ik gek van een oppaskindje :(
    hij wilt amper drinken..........
    hij is sinds dat ie 3 maanden is al de baas over zijn ouders!
    ik voel me zo vervelend als ie weer amper drinkt.... en dat ik um dan niet aan het drinken krijg, eigelijk moet ik gewoon tegen mezelf zeggen wat maakt het uit maar zo voel ik het niet, ik kan dat niet, maar ik ben er nu gewoon mee gestopt, net weer geprobeerd en hij doet het gewoon niet, dan drinkt ie de hele dag maar niks...

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    waarom wilt hij niet drinken? lust hij niks? waaruit drinkt hij? (hoe oud is hij?)

4. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    hij drinkt alleen zijn melk een beetje, hij is ruim 15 maanden, en drinkt uit een fles en wilt het het liefste niet zelf doen

5. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Liane wat vervelend dat je oppaskindje niet wilt drinken! Ik kan me voorstellen hoor dat je erover inzit. Mijn dochter (18 maanden) wil ook weleens niet drinken maar als ik dan net doe alsof ik haar beker leegdrink dan wil ze het wel (ze wil alles wat wij ook hebben haha).

Antares, wat een onzekerheid weer! Hopelijk zet het snel door en wie weet, een wonder deze maand!!

Janis, gelukkig voel je je alweer iets beter. Hopelijk stopt het bloeden snel en is er toch nog een kans deze maand!

Ik heb voor het eerst ovu-testen gedaan, gisteren en vandaag. Gisteren was de teststreep nog duidelijk lichter dan de controlestreep maar vandaag bijna even donker. Ik denk dus dat ik of vandaag of morgen m'n ei heb. We hebben gisteravond geklust, morgen weer.
    Ik blijf trouwens ook altijd even liggen maar daarna gewoon naar de wc en plassen. Ik probeer manlief wel ervan te overtuigen dat sommige standjes beter schijnen te zijn dan anderen, ivm de zwaartekracht. Maar goed, de andere kant is: die zaadjes vinden hun weg wel, dit zijn alleen maar kleine hulpmiddeltjes.

Pfff en dan komt het grote afwachten weer. Ik probeer mezelf heel erg voor te houden dat er een goede kans is dat ik volgende maand gewoon weer moet proberen maar ik ben er op de één of andere manier zo van overtuigd dat het raak gaat zijn deze maand dat ik vrees dat het een behoorlijke teleurstelling gaat zijn als het niet zo is. Het gevoel is gewoon maar een gevoel, heb geen gaven op dat gebied ofzo dus eigenlijk is het vooral positive thinking haha!

Ik ga weer even verder met inpakken, we gaan morgen op vakantie naar Duitsland voor 2 weken! Lees hier vanavond nog wel even.

6. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    @ Marry, het is zeker heel erg vervelend, maar bij hem is ook een spelletje van wie is de baas, want als hij bij zijn ouders iets weg duwd dan betekend dat ie het niet wilt.... en zo drinkt ie dus af en toe een slokje, veelste weinig natuurlijk en krijgt bij alles zijn zin.
    maarja ik moet ook maar zo makkelijk zijn en hem dan maar niks geven....

ik ga zo lekker naar me moeder, zusje en broertje :)
    wel in me rolstoel want voel me helemaal niet goed.
    maar heb er zin in :D
    en morgen lekker een weekendje naar me vriendin in spijkenisse, neem ik ook me rolstoel mee, dus moet op de heen weg wel zelf lopen en de trein in enzo maar daarna niet meer want anders trek ik het helaas niet.

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Heb echt een vervelend dagje achter de rug meiden :( Wil het even van me afschrijven hoor!
    Vandaag was mijn vriend lekker vrij, dus hadden we een dagje voor ons samen. We dachten laten we gaan zwemmen &daarna lekker ergens eten! Allebei lekker vroeg wakker, heeft ie een geweldig ontbijtje voor mij gemaakt terwijl ik aan het douchen was, aangekleed, &we hadden er onwijs zin in. Dus we komen daar aan, omgekleed en alles; doet mijn vriend onze spullen in een kluis, hij bukt om mijn slippers van de grond te pakken en toen hoorde ik een vreselijk geluid. Zijn achterhoofd tegen het puntje van de metalen kluis :(.
    Echt het was verschrikkelijk, zo ongelofelijk veel bloed! Ik gelijk iemand roepen natuurlijk, kwamen er mensen. Gelukkig was hij niet buiten bewustzijn maar hij zat op de grond en was helemaal wit getrokken! Ik zie zijn gezicht nog steeds voor me :(. Een vrouw van de EHBO bij het zwembad heeft het bloed weten te stoppen en we zijn naar de 1e hulp gegaan. Daar is de gat in zijn hoofd dicht genaaid en nu ligt hij heel zielig op de bank.. :(
    Ik moet hem vannacht om de 2uur wakker maken omdat het een lichte hersenschudding is.. Ik ben er nog steeds niet goed van zeg..

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Hij zegt net vanuit de bank; Lief als je in je vruchtbare dagen zit moet je het zeggen hoor.. Niet dat je denkt dat het nu niet kan door mijn hoofd. Hahaha vond het wel lief:D, want meestal wilt hij het niet weten als ik in mijn vruchtbare dagen zit omdat het dan is alsof het 'moet'.

Maar goed, even ontopic en even aan andere dingen denken.

Ik blijf meestal even liggen. Soms val ik in slaap maar probeer meestal wel op te staan om even te plassen omdat je er een schimmelinfectie van kan krijgen. Maar eerst een kussen eronder en liggen :D

9. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    jeetje wat erg!!! *dikkeknuf*
    ik snap wel dat je erg van slag bent! zelfs ik zie het voor me en blijf er aan denken, wat vreselijk voor jullie!!!

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Echt verschrikkelijk om iemand waar je zoveel van houdt pijn te zien lijden. Dan heb ik liever dat ik het zelf heb.. maar gelukkig is het voorbij.. Dank je liane!!

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga lekker even liggen op de bank en tv kijken! Doei meiden, een fijne avondddd!

12. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    Ik snap wat je bedoeld, vond het ook echt vreselijk dat mijn meisje toen haar beentje had gebroken :( en voelde me schuldig...

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ja ik denk nu steeds het waren potverdorie mijn slippers die daar lagen. Als ik ze ergens anders had gelegd was er niets gebeurd :(

14. silsa

silsa Bekend lid

Sep 21, 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Sterkte met je mannetje Bloemm. Ga er maar lekker bij liggen. Lief dat ie nog wel aan zwanger worden denkt.

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Bloemmm
    Sterkte met je man!
    Wat lijkt me dat erg en eng om mee te maken zeg! Pffff

16. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Ah Bloem getsie wat erg!
    Je mannetje zoveel pijn en jullie dagje verpest. :(
    Ik hoop dat hij zich snel beter voelt, succes met het wekken vannacht (heb dat een keer bij m'n dochter moeten doen, je wordt er doodmoe van!).

Alle spullen zijn ingepakt, nu nog even een doekje door het huis, morgen nog even stofzuigen voordat we weggaan (mijn kleine meiske strooit graag met eten over de grond....;)) en dan kan de vakantie beginnen. Heb er zin in!

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Gaat al wat beter hoor.. Hij heeft weer een kleur op zijn gezicht, gelukkig! Veel plezier op vakantie Marry! Wij gaan ook over 9dagen! Kan niet wachten :D

18. luckey

luckey VIP lid

Feb 16, 2010
    5,129
    0
    0
    Sterkte met je man en voor iedereen die nog moet gaan alvast een fijne vakantie!!!!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    Mag ik vragen waarom de boel gesplitst is? ik bedoel nog aug in 2 delen...:(

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Omdat het anders te onoverzichtelijk word :S ..

Nou ja

In ieder geval, ik ga voor spek en bonen op de lijst. In januarie aan de serieuse klus voor een Brusje :D :D BEN ZOOO HAPPY :D tot die tijd eisprong ontlopen (althans proberen )

Share This Page